כמה עולה בר אקטיבי לאירועים?

בר אקטיבי

בר אקטיבי לאירועים, הוא בר שמהווה את מוקד המשיכה של האירוע. הבר הוא מעוצב, ועל אחד מהפריטים של הבר מעוצב בצורה המתוכננת בקפידה. בבר יהיה כל מה שצריך במהלך האירוע. בבר יהיה מגוון רחב של משקאות, משקאות אלכוהול וקוקטיילים, בנוסף הבר יכיל מגוון רחב מאוד של כוסיות עם אוכל מתוק. בר אקטיבי,  שונה מבר רגיל הנמצא כל הזמן באותו מקום. בבר אקטיבי, צוות ההגשה נע בין הקהל ומציע להם משקאות אלכוהול. בר האקטיבי מגיע ישר אל רחבת הריקודים, ומציע לרוקדים סוגי משקאות אלכוהוליים, ובר מתוקים.

כיצד בוחרים בר אקטיבי איכותי?

  • בר עם מגוון רחב של קוקטיילים– בר אקטיבי לאירועים, נמדד במקצועיות של העובדים. ניתן לזהות את המומחיות של העובדים לפי סוג הקוקטיילים שהם מכינים. מומלץ לבוא אל האולם ואל הבר האקטיבי לפני החתונה, ולבצע טעימות.בר אקטיבי
  • יחס העובדים- אחד מהפרמטרים לפיו בוחרים את העסק המתאים, הוא התנהגות העובדים. חשוב לבקר ולשים לב כיצד עובדי הבר מתנהגים בעת לחץ. חשוב מאוד לתת תחושה לאורחים ש"כל אחד הוא מלך". לכן, חשוב מאוד שהעובדים יתייחסו באדיבות לכל אחד, גם כאשר יש עומס. התנהגות חסרת סבלנות מצד העובדים, תיתן תחושה לא טובה לאורחים של האירוע.
  • ישרות של עובדי הבר: לא לתת אלכוהול לילדים- יש לזכור שלילדים אסור לשתות משקאות משכרים. לכן, חשוב לבקר בבר עוד לפני החתונה, ולראות שעובדי הבר לא מרמים ומוזגים משקה אלכוהול לילד.
  • בר אקטיבי לילדים- חשוב מאוד שצוות בר אקטיבי לארועים, יכין גם הוא, בר המיועד לילדים. בבר המיועד לילדים ניתן לשים סוגי קינוחים שונים.
  • ערכי מוסף שהבר מספק- לעיתים, צוות בר אקטיבי מוסיף שמחה לאירוע, צוות הבר יתגלה כזמרים, וכמרקידים. לעיתים, צוות הבר יעבור ברחבת הריקודים, ויחליט להרקיד דווקא את הרוקדים.

 

כמה יעלה לנו בר אקטיבי לארועים?

בר אקטיבי לארועים, הוא יקר, והמחירים אינם זולים. המחירים נעים בין 1000, ל4500 ₪. תלוי בסוג הבר ובכמות השתייה. כאשר הבר יכלול תפריט, אזי המחירים יהיו בין 2500, ל4500 ₪. אם מדובר בבר אקטיבי עם תפריט בסיסי שניתן לבחירה אישית, אזי המחיר יהיה בין 1000-2000 ₪. בר כאשר שוכרים בר מתוקים עבור הילדים, אזי מחיר הבר יהיה בן: 2,000 ל3,000 ₪.
המאמר מוגש באדיבות בר אקטיבי – ג'רמיס בר: http://www.jeremysbar.co.il

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן