כמה עולה גגון אלומיניום

כמה עולה גגון אלומיניום

כולנו יכולים ליהנות מהיתרונות המדהימים בהתקנה של גגות האלומיניום. גגון אלומיניום הוא גג מעולה, אשר איננו מחליד, יכול להשתלב באופן נהדר בפרגולות שונות, ולשמש לנו בתור סוכך איכותי מאד. הגגונים הללו יעילים מאד גם בתור הצללה, אך גם בתור גגונים שמונעים חדירה של מי גשמים. את הגגונים נוכל למצוא כמובן במתחמים מגוונים מאד – החל בחניה פרטית בבית, דרך בריכות שחיה, ועד לחנויות ברחוב. עם זאת, כדאי תמיד לדעת מהן העלויות של הגגונים הללו, בכדי שתדעו להיערך לכך מבחינת התקציב שלכם.

כמה עולה גגון אלומיניום
כמה עולה גגון אלומיניום

על האיכות והעיצוב יקבע המחיר

  • איכות הגגון – כשקובעים את המחיר עבור גגון אלומיניום, חשוב מאד להתייחס קודם כל לאיכות שלו. יש לזכור שלמרות שכל הגגות עשויים מחומר אחד, עדיין יש ביניהם הבדלים באיכות. יש מי שעובדים עם אלומיניום זול יחסית, שעבר עבודת עיבוד פשוטה ובסיסית מאד, ולכן גם מציעים מחיר נמוך יותר ואחריות קצרה יותר. לעומת זאת, גגון שעבר טיפול איכותי יותר, שנשאר לאורך זמן, ושיוכל לשרת אתכם לאורך שנים, כמובן גם יעלה יותר, אך יהווה השקעה חכמה יותר לאורך זמן.
  • אפשרויות פתיחה – האם אתם מחפשים גגון אלומיניום שמעת לעת גם תוכלו להרים כלפי מעלה וכך בעצם לאפשר לשמש להיכנס או לגשם לרדת? במקרים הללו, אתם זקוקים כמובן למנגנון מתאים שיוכל להרים את הגגון כלפי מעלה. מנגנון זה ניתן להתקנה, אך בתוספת מחיר שיש לקחת בחשבון.
  • עיצובים – יש שפע של עיצובים אפשריים עבור הגגון שלכם. אפשר לבחור כמובן בעיצוב בסיסי למדי, אם אתם מעוניינים לחסוך בכסף. אולם יש מקרים שבהם חשוב לכם מאד שהעיצוב של הגגון יהיה מוקפד ומעולה. במקרים הללו, ככל שהעיצוב יותר איכותי ומיוחד, גם משלמים יותר.

ומהם המחירים המקובלים?

המחירים השונים עבור הגגון נחשבים נוחים למדי. הטווח המקובל כיום מתחיל ב500 ש"ח לגגון פשוטים במיוחד, ויכול להגיע גם ל1,200 ש"ח עבור גגון אלומיניום איכותי במיוחד.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן