כמה עולה גג רעפים

משפצים את הבית ורוצים להחליף את רעפי הבטון הישנים? כדאי שתכירו את הגורמים המשפיעים על עלות הפרויקט וגם את טווח המחירים המקובל בתחום

התחום של בניית גגות רעפים כולל התקנה ותיקון, התקנת ארגזי רוח ומרזבים, התקנת בידוד ולעיתים גם פירוק ופינוי אסבסט לאתרי הטמנה מורשים. אנשי מקצוע העוסקים בתחום של גגות רעפים מציעים מגוון שירותים מיוחדים. ניתן לתאם דרכם החלפת גג רעפים בגג פנל מבודד או התקנת גג פוליקרובנט. בנוסף, יש הרבה נכסים בהם הגגות מכוסים ברעפי בטון ישנים. רעפים ישנים לא מסוגלים למנוע חדירת מים והם עלולים להסב נזקים בלתי הפיכים.גג רעפים מחיר

רעפים ישנים נשברים בקלות עקב התיישנות, כתוצאה מדריכה או בשל בלאי ושחיקה. האלטרנטיבות הקיימות לרעפים ישנים הן רעפי חרס ורעפי בטון מהסוג החדש. החלפת גגות ותיקון רעפים חוסכים בהוצאות תחזוקה ומעלים את ערך הנכס. כדאי לנצל את ההזדמנות ולהחליף גגות ישנים לאחר שמשפרים את הקונסטרוקציה הקיימת, מטפלים בתעלות הפח והמרזבים ומפנים את הפסולת.

לבלת הצעת מחיר לגגות רעפים לחצו כאן

פרמטרים המשפיעים על המחיר

יש כמה גורמים הקובעים כמה עולים שירותי התקנה או תיקון של גגות רעפים:

א. סוג הרעפים – יש רעפי עץ, רעפי חרס ורעפי בטון. פערי המחירים בין הרעפים יכולים להגיע לעשרות אחוזים. מלבד ההבדלים בעלות הרעפים עצמם, יש גם פערים בין מחירי ההתקנה של רעפי עץ, חרס ובטון.

ב. אסבסט – שירותי פירוק ופינוי גג אסבסט לפני התקנת גגות מתומחרים בנפרד. המחיר הוא למ"ר והעבודה מתבצעת על ידי קבלנים בעלי רישיון מתאים.

ג. דרכי גישה – בכל עבודה נקבע המחיר לפי נתוני השטח. הפרמטר העיקרי המשפיע על עלות העבודה בהקשר הזה הוא דרכי הגישה. במידה ויש לגג גישה נוחה ובטוחה, המחיר צפוי לרדת. בגגות לא נגישים המחיר יכול להיות גבוה בצורה משמעותית.

ד. מורכבות העבודה – לא בכל הגגות מבוצעת עבודת ההתקנה או התיקון בצורה זהה. ככל שהעבודה מורכבת יותר, כך עולה המחיר הנגבה על ידי אנשי מקצוע.

ה. בידוד – יש פרויקטים המחייבים בידוד מחדש של הגג. חומר בידוד תרמי איכותי מורכב בדרך כלל מסיבי פוליאסטר וציפוי אלומיניום. הלקוח יכול להתייעץ עם איש מקצוע ולשמוע הצעת מחיר על התקנת גגות רעפים עם או בלי בידוד.

טווח מחירים

המחיר למ"ר עבור התקנת רעפי חרס הוא 70-120 ש"ח, לעבודה בלבד ולא כולל חומרים. מחיר רעפי החרס עומד על 40-60 ש"ח למ"ר. התקנת רעפי פח לצורך השוואה תעלה 100-120 ש"ח בעוד התקנת רעפי שינגלס תעלה 70-100 ש"ח למ"ר. בניית גג רעפים מעץ תעלה 80-150 ש"ח למ"ר והתקנת גג פוליקרובנט תעלה 100-200 ש"ח כולל איטום החיבורים בין הלוחות והקיר.

החלפת גג כולל עבודות לפינוי רעפים ישנים והחלפתם תעלה 150-200 ש"ח, בעוד התקנת בידוד תרמי תעלה 15-30 ש"ח למ"ר.

 

 

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן