כמה עולה גלגל לעגלה?

גלגליםבמידה ואתם מחפשים גלגלים לעגלות, אתם מעוניינים כמובן במוצר שיוכל לסייע לכם בשינוע העגלה ממקום למקום. מאחר שעגלות צריכות לנוע באופן חלק, ללא רעידות, ללא תקלות, ועם גלגלים חזקים, יש חשיבות לבחירת הגלגלים האיכותיים ביותר שיש. כמובן שחשוב לכם לדעת, מהו המחיר של גלגלים לעגלות, שכן ברוב המקרים אתם גם נדרשים לקנות יותר מגלגל אחד, וחשוב שתדעו מהן ההשלכות על התקציב שלכם. להלן מספר פרמטרים, אשר יכולים להשפיע על מחירי הגלגלים.

 

מה מעלה ומוריד את ערך הגלגלים?

● כובד מקסימלי – לכל גלגל שמיועד לעגלה, יש יכולת לשאת משקל מקסימלי מסוים. אם מדובר על גלגלים לעגלות בעלי יכולת נשיאה גבוהה יחסית, אזי מחירם גם יהיה גבוה יותר מגלגלים שיש לה כושר נשיאה בסיסי יחסית. יש לזכור שרק העגלה עצמה לעתים, שוקלת כמה עשרות ק"ג ויש לקחת זאת בחשבון.
● חומר הגלגל – אפשר למצוא כיום גלגלים לעגלות מחומרי גלם משתנים. יש גלגלים שעשויים מגומי, יש שעשויים מפוליאוריתן, יש שעשויים מסיליקון, יש שעשויים מפלסטיק, וכיו"ב. ככל שמדובר על חומר גלם שנחשב לאיכותי יותר ועמיד יותר, כמובן שהמחיר של הגלגלים ילך ויעלה. יש לכם אינטרס לכך שהאיכות תהיה גבוה הכי בטווח הארוך, צריך פחות להחליף את הגלגלים.
● מעצורים – האם אתם מבקשים לרכוש גלגלים לעגלות שכוללים עם מנגנון של מעצורים שיאפשרו לקבע את העגלה למקום במידת הצורך? אם כן – הדבר לרוב מוסיף לעלויות הגלגל.
● סיבוב בזווית – באיזו זווית יכולים הגלגלים להסתובב? יש אפשרות למצוא גלגלים מיוחדים עם יכולת סיבוב של 36 מעלות, שמאפשרים שליטה יותר טוב. כמובן שגם במקרים הללו, מחירי הגלגלים עולים.
● שחיקה – לכל גלגל יש יכולת שחיקה שונה, עם קשר ישיר לאיכות שלו. גלגל עם יכולת שחיקה גבוהה, שיכול להחזיק מעמד לאורך זמן, הוא יקר יותר.

 

מה יהיה המחיר הסופי של הגלגלים?

טווח המחירים של גלגלים לעגלות הוא פשוט עצום, ותלוי מאד באיכות הסופית של הגלגל. הגלגלים הבסיסיים והזולים יותר לעגלות, נעים סביב מחיר של 40 עד 70 ש"ח. לעומת זאת, באיכות גבוהה יותר המחירים יכולים גם להגיע ל120 ש"ח, והגלגלים האיכותיים ביותר, גם עולים מעבר למחיר של 300 ש"ח לגלגל בודד.

 

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן