כמה עולה גנרטור טוב לבית?

גנרטור טובאמנם אנו חיים בעולם שבו אנרגיה ניתן לקבל בצורה פשוטה למדי בעזרת שימוש בחשמל אשר נמצא בבתינו, במקום העסקים וכמעט בכל מקום אליו נלך בעולם המערבי. יחד עם זאת לא תמיד חשמל יהיה בנמצא עבורנו. גנרטור לבית נותן מענה על צרכים בסיסיים. הוא נועד לשרת את הלקוח כאשר מסיבה כלשהי אין חיבור לרשת החשמל, הוא זמין באופן קבוע וניתן לנצל את היכולות שלו גם ללא היערכות מוקדמת. היתרונות שלו הם בין היתר נצילות גבוהה, שקט וביצועים מרשימים. יחד עם זאת, השוואה בין מכשיר גנרטור ביתי לבין גנרטור תעשייתי מגלה פערי מחיר יחסית משמעותיים.

גורמים המשפיעים על המחיר

אלו הפרמטרים העיקריים הקובעים כמה עולים מוצרים ביתיים לצרכי אספקת אנרגיה וחשמל, לעומת מוצרים דומים המיועדים עבור הסקטור התעשייתי:

א. מפרט טכני – זהו הפרמטר המרכזי והחשוב ביותר. המפרט הטכני של מוצרים תעשייתיים רחב ועוצמתי הרבה יותר מהמפרט של מוצרים ביתיים, על אף שמבחינת הלקוח ההבדל לא אמור להיות מורגש. מי שמחפש אחר מוצר ביתי לצרכים בסיסיים יכול להסתפק במפרט העולה בקנה אחד עם אופי השימוש שלו.

ב. מערכת ייצוב מתח – חברות תעשייתיות זקוקות למוצרים עם מערכת ייצוב מתח. מערכת זו מובנית בתוך המכשיר ומבטיחה הפעלה לאורך זמן וללא תקלות. מנגד, במגזר הפרטי לרוב ניתן לחסוך בעלויות על ידי ויתור על המערכת.

ג. נייח או נייד – לקוחות במגזר הפרטי והתעשייתי בוחרים מוצרים לפי נייחות או ניידות. בעוד עבור מפעלים או תעשיות הנייחות חשובה, בשימוש ביתי דווקא ניידות יכולה להתגלות בתור פתרון יעיל יותר.

טווח מחירים

העלות של גנרטור טוב מכל סוג עומדת על 4,000-15,000 ש"ח. המחיר של מוצרים ביתיים אמנם נושק לרף הנמוך של הטווח הזה, אולם חשוב יותר לבדוק את המפרט הטכני ולהתייעץ עם אנשי מקצוע. אל תתרשמו רק מהמחיר בעת רכישת מוצרים חדשים ובדקו היטב האם וכיצד הם צפויים לענות על הצרכים שלכם. בנוסף, בררו על היצרן, על תקופת האחריות ועל הביצועים של המוצר.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן