כמה עולה ג'קוזי ביתי בחצר הבית?

ג'קוזי

קבלן בריכות מקצועי יכול לבנות ג'קוזי בחצר של כל בית פרטי. ג'קוזי מעלה את ערך הנכס ומשפר את איכות החיים. יש לו יתרונות בריאותיים, הוא אידיאלי לבעלי משפחות עם ילדים והוא מתאים גם למבוגרים וקשישים בגיל הזהב.

הג'קוזי הופך את החצר לאטרקציה ותורם גם באירוח של חברים וקרובים. בנוסף, העלות של הג'קוזי יכולה להפתיע כי ניתן לחסוך בהוצאות על ידי השוואה בין מספר גורמים.

פרמטרים המשפיעים על המחיר

אלו הגורמים העיקריים שלפיהם יקבע קבלן בריכות מקצועי את העלות של הקמת ג'קוזי בחצר של הבית:

א. צורה – הצורה המסורתית של ג'קוזי היא כמובן עגולה, אך בשנים האחרונות יש הרבה לקוחות שנותנים עדיפות דווקא לצורה המרובעת. ג'קוזי מרובע חוסך במקום והוא מתאים לחצרות עם נישות פינתיות. מבחינת מחיר, בנייה של ג'קוזי מרובע יקרה יותר מבנייה של ג'קוזי עגול.ג'קוזי

ב. אורך וקוטר – כל קבלן בריכות מקצועי ייתן לכם הצעת מחיר על ג'קוזי רק אחרי שהוא יתאם מולכם את המידות. זהו הפרמטר העיקרי שמשפיע על המחיר כי הוא קובע בכמה חומרי גלם צריך להשתמש, מה יהיו כמויות המים, אילו מערכות חשמל יתאימו עבור המשימה ועוד. המידות מתייחסות לאורך של ג'קוזי מלבני או לקוטר של ג'קוזי עגול.

ג. סוג התקנה – יש כמה דרכים לבצע התקנה של ג'קוזי בחצר הבית. הדרך הראשונה היא התקנה חיצונית, הדרך השנייה היא התקנה שקועה והדרך השלישית היא התקנה חצי שקועה. בכל הנוגע למחיר, התקנה חיצונית תדרוש מיפוי ומשטח תואם ולפעמים גם בניית מדרגות. התקנה שקועה תדרוש רק הכנה ודפנות, בעוד התקנה חצי שקועה תדרוש חיפוי מסביב לג'קוזי.

ד. אחריות – תקופת האחריות משתנה בין היצרנים. חשוב לקרוא היטב את תנאי הרכישה ולוודא שהאחריות כלולה במחיר, מקיפה ולא מחייבת תוספת תשלום על ביקור טכנאי.

טווח מחירים

ג'קוזי של 1.60 מטר שמתאים ל-2-3 אנשים יעלה 2,500-3,000 ש"ח, לעומת ג'קוזי של 4 אנשים שיעלה 4,000 ש"ח ומעלה. ג'קוזי מתקדם עם מערכות משוכללות ו-2 מנועים יעלה 5,000-7,000 ש"ח בממוצע.

לפרטים נוספים כנסו לאתר של ציון זוארץ

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן