כמה עולה ג'קוזי לגינה?

ג'קוזי

ג'קוזיג'קוזי הפך בשנים האחרונות לפריט חובה כמעט בכל בית, בין אם מתקינים אותו בחדר הרחצה בתוך הבית במקום אמבטיה פשוטה, או שמתקינים אותו בחצר הבית או בכל מקום אחר שעולה על הדעת. מחירי הג'קוזי אינם גבוהים כמו שחושבים אבל כמובן שטווחי המחירים גבוהים מאד בהתאם לגודל הג'קוזי, עיצובו, יצרן הג'קוזי ובתוספות המיוחדות שתרצו להוסיף לו.

כמה זה עולה

מחירי ג'קוזי לגינה נעים בטווח של 10,000 ועד ל 25,000 ₪. בנוסף לעלות הג'קוזי עצמו יש להביא בחשבון גם את עלות ההתקנה והחיבור של הג'קוזי בבית (לא מומלץ לעשות זאת לבד בשום מקרה!) שיכולה לנוע בין 600 ל 1,200 ₪. מחירי ג'קוזי לחדר הרחצה נמוכים באופן משמעותי וניתן למצוא ג'קוזי פשוט החל מ 1000 ₪ ועד 20,000 אלף ₪ (לא כולל התקנה). לצורך ההשוואה, יהיה מחיר אמבטיה רגילה לבית בגודל של 80  X160כ 750 ₪ לעומת ג'קוזי באותו הגודל שיעלה כ 2500 ₪ ויותר.

הגורמים המשפיעים על מחיר הג'קוזי

  • גודל הג'קוזי – לגודל הג'קוזי השפעה ישירה על המחיר. יש ג'קוזי לאדם אחד או שניים ויש ג'קוזי גדול לארבעה אנשים ויותר.
  • חומר הייצור – החומר בממנו מיוצר הג'קוזי קובע את המחיר, כאשר החומר הטוב והיקר ביותר הוא אקריל סניטרי והזול יותר הוא ADS.
  • מספר הג'טים – הרעיון של הג'קוזי הוא לעשות עיסוי כשנמצאים בתוכו ולשם כך מתקינים מספר ג'טים המזרימים את המים בזרם חזק. מספר הג'טים בכל ג'קוזי משפיע על עלות הג'קוזי.
  • כוח המשאבה – בג'קוזי חוץ מותקנים לרוב שלוש עד ארבע משאבות כדי לדחוף את המים לג'טים על מנת ליצור את אפקט המסאז'. ככל שהמשאבה חזקה יותר, ומתקינים משאבות רבות יותר יהיה מחיר הג'קוזי גבוה יותר.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן