כמה עולה גריל גז?

גריל גז ממוצע עולה 2,000-15,000 ש"ח אך יש שורה ארוכה של פרמטרים המשפיעים על המחיר. במאמר הבא נציג את המרכיבים הבולטים ונסביר מה הם כוללים.

גריל גז הוא פתרון מצוין לבעלי בתים פרטיים. באמצעות גריל מן הסוג הזה ניתן לערוך אירועי חברה וברביקיו לעשרות או אפילו מאות אנשים. הגריל מופעל בצורה נוחה ופשוטה, הוא אינו דורש רקע מוקדם והוא מציע רמה גבוהה של בטיחות. בעזרת הגריל ניתן לצלות כמעט את כל סוגי הבשר ולחסוך זמן על ניקיון ותחזוקה. ההתקנה של הגריל מתבצעת במהירות והוא מיוצר על ידי חברות מובילות בכל רחבי העולם. הגריל לא דורש תשתית מיוחדת וקל להעביר אותו במידת הצורך לבית חדש.

בעת בחירה של גריל גז חשוב להגדיר את הצרכים ולהתייעץ עם אנשי מקצוע. יש מגוון רחב של גרילים ומעשנות וההבדלים ביניהם באים לידי ביטוי בבקרת טמפרטורה, סוג ההצתה וגם העיצוב. בנוסף, קיימים גורמים קבועים המשפיעים על המחיר של הגריל ועל עמידה בתקציב המשפחתי.

כמה עולה גריל גז

פרמטרים המשפיעים על המחיר

אלו הגורמים העיקריים שקובעים כמה עולה גריל גז:

א. יצרן – מחירם של כל מכשירי החשמל ללא יוצא מן הכלל מושפע מהיצרן. יצרן אמין ובעל מוניטין כלל עולמי יגבה מחירים גבוהים עבור הגריל, בעוד יצרן צעיר המעוניין לצבור קהל לקוחות חדש עשוי להציע מחירים אטרקטיביים. יחד עם זאת, לא תמיד היצרן המוכר הוא גם הטוב ביותר ולכן חשוב להתייחס לשאר הפרמטרים.

ב. עוצמה – העוצמה של הגריל נמדדת ביחידות BTU. זהו נתון המפורסם על ידי היצרן ומופיע על גבי המוצר. עוצמת הגריל ונתוני BTU משפיעים על מהירות הבישול ועל הזמן בו הגריל מגיע לטמפרטורות הרצויות מבחינת הלקוח.

ג. מספר משטחי צלייה – רוב הגרילים מגיעים עם משטח צלייה אחד בודד. בדגמים יקרים יותר ניתן להשיג גרילים עם 2-5 משטחי צלייה, המיועדים בעיקר לאירועים המוניים. מספר משטחי הצלייה קובע את מחיר הגריל וגם את העיצוב ואת המראה החיצוני שלו. מספר גבוה של משטחי צלייה יחייב הקצאת מקום פנוי בחצר, בגינה או במרפסת עבור הגריל.

ד. גודל שטח צלייה – אפשר להשיג את משטחי הצלייה בטווח רחב מאוד של גדלים. שטח הצלייה צריך להיבחר לפי העדפות הלקוח וסוג השימוש המיועד בגריל.

טווח מחירים

העלות הממוצעת של גריל גז היא 2,000-4,000 ש"ח. גרילים עם 5 משטחי צלייה ועוצמת BTU גבוהה יעלו מעל 4,000 ש"ח, בעוד גרילים קטנים המיועדים לשימוש פרטי יכולים לעלות 1,000-1,500 ש"ח.

מבחינת הלקוח, הדבר החשוב ביותר הוא לא להתייחס רק למחיר אלא לבדוק גם את המפרט הטכני, את אמינות היצרן ואת רמת הבטיחות. אלו פקטורים חשובים שיקבעו את שביעות הרצון מהגריל ואת ניצול היתרונות שלו לעומת פתרונות צלייה אחרים.

המאמר בחסות ש.ד.ר- גרילים ומטבחי חוץ.

 

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן