כמה עולה גריל גז איכותי?

גריל גז

נראה וכאילו בכל מרפסת בישראל יש כיום גריל גז לצליית בשרים על האש. גריל גז הוא מתקן צליית בשרים מעולה שפועל על גז שניתן לווסת את החום שלו, הוא אינו מזהם את הסביבה כמו גריל הפחמים הישן, ואין צורך בזמן הדלקה ארוך ומסובך. גריל גז הוא פתרון מעולה גם כגריל קבוע אצלכם במרפסת או בחצר, וגם כמתקן שניתן לקחת אותו אתכם לפיקניקים ואירועים אחרים מחוץ לבית.

מהם הגורמים החשובים המשפיעים על מחיר גריל גז?

עלות של גריל גז תלוייה בהרבה גורמים הקשורים לאיכות הייצור של הגריל ומרכיבים נוספים כדוגמת:

  • גודל הגריל – גריל גז מגיע בגדלים שונים ומיצרנים שונים בעולם. עלות הגריל היא לפני הכל פונקציה של הגודל ושל שם היצרן המעיד על איכות ועמידות לשנים ארוכות.
  • החומר שממנו עשוי הגריל – מרכיב זה משפיע על מחיר מכיוון שניתן לרכוש גריל גז עשוי מנירוסטה פשוטה ומעורבבת שהיא זולה יותר או מנירוסטה אצילה שהיא יקרה יותר.
  • כוח החום לשטח הגריל – גם נתון זה משפיע על מחיר הגריל והדבר נמדד ביחידות BTU. ככל שה BTU גבוה יותר יהיה מחיר הגריל גבוה יותר.גריל גז
  • תחזוקה – גריל גז יש לנקות לאחר כל שימוש. גרילים איכותיים יותר כוללים מגשים נשלפים לניקוי השומן שמטפטף, וכן מגני מבער גדולים למניעת חלחול שומנים לתוך המבערים.
  • אחריות – גם סוג האחריות ושנות האחריות משפיעים על מחיר הגריל הסופי.

ולשורה התחתונה –

מחירי גריל גז איכותי של יצרנים מובילים מהעולם נעים בטווח מחירים של בין 12,000 ₪ ועד 25,000 ₪ ליחידות ביתיות לחצר או לגינה. המחיר הסופי נקבע על פי הפרמטרים שצויינו למעלה, וניתן להשיג גם גרילים זולים יותר שמיועדים לפיקניקים וכדומה.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן