כמה עולה דיאטנית פרטית?

דיאטנית קלינית היא אשת מקצוע שסיימה לימודים בתחום מדעי התזונה ובנוסף עברה התמחות של חצי שנה לפחות באחד ממוסדי הרפואה בארץ כמו, בית חולים, בית אבות וכו'. דיאטנית קלינית תסייע בשמירה על תזונה נכונה ועל משקל גוף תקין. היא תסייע גם בהצבה של מטרות שניתן לעמוד בהן ובהתאמה של תפריט בצורה אישית לכל אדם, בהתאם למצבו הפיזי והמנטלי.

דיאטנית קלינית מוסמכת

כל דיאטנית קלינית תחזיק בתעודה מטעם משרד הבריאות שתוצג בקליניקה שלה מול הלקוחות שהיא תעניק להם טיפול. במידה ואינכם מזהים תעודה זו יש לכם את כל הרשות לשאול, האם יש ברשותה תעודה כזו, זאת האינדיקציה הכי טובה לוודא שמדובר בדיאטנית קלינית מוסמכת שעברה הכשרה ולא האישה שמנחה לתהליכים של דיאטה, שלא עברה הכשרה אקדמאית. כמו כן, גם גובה המחירים יעידו על כך שמדובר בדיאטנית קלינית שעברה הכשרה אקדמאית.

למה דווקא דיאטנית?

דיאטנית היא למעשה מלווה לשינוי בהרגלי תזונה ובאיכות חיים. יש לה את הסמכות המקצועית להעניק לכל אחד בצורה אישית את התפריט שיתאים לו ויענה לו על סדר היום, על כל צרכי הבריאות ועל הרגלי תזונה שיתאימו לו במיוחד, זאת בהתחשב בכל הפרמטרים האישיים ובכל נקודות המשבר שיכולות להופיע אצלו לאורך התהליך.

למה לא ללכת לקבוצת תמיכה ודווקא לדיאטנית?

לדיאטנית יכול להגיע כל אחד החל מנשים בהריון, צעירים, מבוגרים, ילדים, בני נוער ואפילו הורים שמגיעים בנוגע לתינוק בן שבוע. כמו כן, אנשים שסובלים ממחלות שונות כמו- סוכרת, צליאק וכו'. לאמיתו של דבר כל אדם יכול לפנות לדיאטנית, גם אם אין לו בעיה רפואית או עודף משקל, אלא שהמטרה שלו היא לשנות הרגלי חיים ולהאריך לעצמו את החיים על ידי תפריט מאוזן שמותאם לו באופן אישי. קבוצת תמיכה מטרותיה בעיקר לעודד תהליך קבוצתי ופחות פרטני ואנשים רבים זקוקים לליווי האישי הזה כדי לעשות שינוי מהותי בחייהם.

לפי מה נקבע מחיר של דיאטנית קלינית?

מחירים בשוק של דיאטנית קלינית יתומחרו לרוב בהתאם לניסיון של הדיאטנית, אם מדובר בדיאטנית שצברה ניסיון במקצוע, יש באמתחתה מעגל לקוחות גדול והיא מחזיקה בהרבה המלצות, סביר להניח שהמחיר שלה יהיה יחסית גבוה. כמו כן, גם סוג ההתמחות של הדיאטנית הוא פרמטר שתהייה לו השפעה על המחיר. יש סוגים שונים בתחום, שדורשים הכשרה מיוחדת ולפי זה גם יקבע המחיר. בנוסף, יש דיאטניות שעובדות לפי שיטה ייחודית להן, שיטה שאותה רכשו בקורסים ייחודיים. השיטה יכולה להתאים לסוג אנשים מסוים ולכן גם זה עשוי להשפיע על גובה המחיר.

אז כמה זה עולה לנו?

דיאטניות עובדות בצורות שונות ובמספר מסלולים. עלות פגישה תעלה בממוצע בין 15 ₪ ל- 300 ₪. פגישה שכוללת גם מענה טלפוני תהיה בעלות ממוצעת של- 250-400 שקלים. אימון אישי – שכולל שתי פגישות ותמיכה טלפונית או ברשת האינטרנט, למשך 24 שעות –יעלה בממוצע בין 400 ל- 700 ₪. יש כאמור קיימות גם סדרות מפגשים וטיפולים שמחירם משתנה.

ואיך יודעים שזה באמת עוזר לנו?

לאחר מספר מועט יחסית של פגישות ניתן כבר להרגיש את השינוי. בנוסף, מתחילים להבחין בירידה במשקל, מתחילים להרגיש יותר טוב עם הגוף וגם התחושה המנטלית משתפרת מאוד. כמו כן, ניתן לערוך סדרת בדיקות ולהשוות ערכים לפני ואחרי, ובעיקר להרגיש מבפנים כיצד הכל משתנה לטובה ואתם מצליחים להפנים שינויים והרגלים חשובים שעושים לכם טוב.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן