כמה עולה דיל לאילת?

דיל לאילת יחסוך לכם כאב ראש בהזמנת החופשה

אילת היא אחת הערים המתוירות ביותר בארץ, הן על ידי תיירים המגיעים מחו"ל והן על ידי תיירים מקומיים – ובצדק. העיר מציעה לנופשים את כל מה שאפשר לבקש בחופשה, החל משלל אפשרויות אירוח, דרך אינספור מקומות לבלות בהם כולל מסעדות, פאבים, בתי קולנוע וקניונים, עבור באטרקציות המיוחדות של אילת כמו המצפה התת ימי, ריף הדולפינים ופעילויות הספורט הימי וכלה, כמובן, בפעילות שהכי כיף לעשות באילת – בטן גב על אחד החופים או על שפת הבריכה. אז כמה עולה דיל לאילת – העיר שבה הכול יכול לקרות? כל הפרטים ממש כאן לפניכם.

דיל טיסה ומלון

דיל לאילת יחסוך לכם כאב ראש בהזמנת החופשהמחירו של דיל הכולל טיסה ומלון באילת תלוי בעיקר בעונה בה אתם בוחרים להגיע. בחורף, מן הסתם, המחיר יהיה זול בצורה משמעותית מהמחיר של אותו דיל לאילת בעונה החמה, היינו בין אפריל לספטמבר. אם להיות קצת יותר ספציפיים, הרי שבחודשי החופש הגדול – הווה אומר – יולי-אוגוסט, המחירים של דילים לאילת יהיו היקרים ביותר. בין מרץ ליוני המחירים יהיו גבוהים יותר אך סבירים, ובחודשי החורף הקרים, היינו ינואר ופברואר, אפשר יהיה למצוא דיל לאילת במחירים משתלמים ביותר.

סופי שבוע ומועדי ישראל

עוד גורם שיש לו השפעה משמעותית על מחירי דילים לאילת הוא מועד ההגעה שלכם לעיר הדרומית. כך למשל, דיל באמצע השבוע יעלה פחות מדיל בסוף השבוע, ודיל בחג יעלה יותר משניהם. ההסבר טמון, כמובן, בעובדה, שלדילים באילת בסוף השבוע ובחגים יש ביקוש הרבה יותר גבוה, ולכן חברות התעופה ובתי המלון "מרשים לעצמם" לגבות מחירים גבוהים יותר. למרות זאת, גם בסופי שבוע ובחגים אפשר הרבה פעמים למצוא דילים משתלמים, אבל רק אם מחכים לרגע האחרון.

אז כמה עולה דיל לאילת?

קשה לספק טווח מחירים אחד לדילים לאילת, בגלל הגורמים הרבים שבהם תלוי המחיר, ביניהם העונה, רמת המלון, אמצע/סוף שבוע, חג, פסטיבל ועוד. אם לנסות לתת ממוצע מחירים של לילה אחד כולל טיסות לאילת ושהייה במלון 5-4 כוכבים, הרי שהוא יהיה בערך כזה:

  • דיל לאילת בחורף– 350 – 550 ₪
  • דיל לאילת באביב ובקיץ (החל מחודש מאי)– 800 – 1300 ₪

כאמור, מדובר רק בטווח מחירים וגם בעונה החמה אפשר למצוא דילים זולים יותר, אבל אין ספק שיש פער עצום בין עונת החורף לעונה החמה, תרתי משמע.

לכן, אם לא אכפת לכם שקצת קריר בחוץ כשאתם נופשים בעיר הדרומית, אין ספק שתוכלו למצוא לעצמכם דיל לאילת במחירים שבהחלט אפשר לכנותם מצחיקים. אם אתם לא מתפשרים על מזג האוויר, תצטרכו, כנראה, לשלם קצת יותר. למרות זאת, אם אתם ספונטניים ויכולים להרשות לעצמכם להזמין דיל לאילת ברגע האחרון, סביר להניח שתוכלו למצוא הצעות מפתות במחירים סבירים. חופשה נעימה!

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן