כמה עולה דיל למיקונוס?

כמה עולה דיל למיקונוס?

אם אתם מתכננים לעצמכם חופשה חלומית, המשלבת בטן-גב, אוכל טוב, נופים קסומים וחיי לילה ערים – דיל למיקונוס – אחד האיים היוונים הפופולריים ביותר, יכול להיות התשובה האולטימטיבית עבורכם. כאן תמצאו את כל המידע על האי, שיעזור לכם לתכנן את החופשה הבאה שלכם.

קצת על האי

כמה עולה דיל למיקונוס?האי מיקונוס הוא אחד מאיי יוון המשתייך לקבוצת האיים הקיקלאדים. זהו אי לא מאוד גדול, אבל מאוד מאוד פופולרי בקרב תיירים. האי מונה פחות מ-10,000 תושבי קבע, כאשר יותר מ-70 אחוזים מהם מתגוררים במיקונוס סיטי. עד 1950 נחשב האי לאחד העניים ביותר מבין איי יוון, אולם ברגע שנפתח לתיירות חוץ – הקערה התהפכה על פיה. אמנם, גודלו הוא 46 קמ"ר בלבד, אבל יש בו 18 חופים יפהפיים והרבה מאוד קסם ואפשרויות בילוי לתיירים.

מיקום

האי מיקונוס ממוקם ממזרח לאי סירוס ומצפון מזרח לאיים פופולריים נוספים – נאקסוס ופארוס, אליהם ניתן ואף רצוי להפליג במעבורת ייעודית במסגרת החופשה.

איך מגיעים?

כדי להגיע למיקונוס צריך לקחת טיסה מישראל לאתונה. לאחר מכן ניתן יש שתי אפשרויות:

  •  להפליג לאי מפיראוס או מרפינה, כשלוקחים בחשבון שהמסע ייקח לכם בין שעתיים וחצי לבין 6 שעות.
  • לטוס לאי ולהגיע אליו תוך 20 דקות.

המחירים, אגב, לא מאוד שונים, כך שמי שיש לו בטן רגישה או סתם מי שרוצה להתחיל את החופשה שלו כמה שיותר מהר – יכול לבחור בטיסה בעיניים עצומות (שלו, לא של הטייס).

מתי לטוס?

עונת התיירות באי נפתחת בראשון ביוני ומסתיימת בסביבות אמצע ספטמבר, וזו התקופה הטובה ביותר להזמין דיל למיקונוס.

מה לקחת?

מזג האוויר במיקונוס מאוד מאוד חם, אבל מצד שני – לא לח כמו בישראל. לכן, עומס החום פחות מכביד גם בימים החמים יותר של הקיץ, מה שמאפשר שהות הרבה יותר נעימה בחופים. אז קחו אתכם בגדים קצרים, ואולי משהו חם אחד לערב, למרות שסביר מאוד להניח שלא תצטרכו אותו.

איך מתניידים באי?

אתם יכולים לשכור אופנוע במחיר זול במיוחד, אבל לשם כך תצטרכו רישיון בינלאומי לנהיגה על אופנוע. אפשרות אחרת היא לשכור רכב ואפשרות שלישית היא לקחת אוטובוס שיוצא בתדירות גבוהה מהתחנה המרכזית. אם אתם רק רוצים דרך להגיע מחוף לחוף – תוכלו לעשות זאת באמצעות שיט בסירה ייעודית.

מה עושים במיקונוס?

אם אתם מחפשים רוגע ופסטורליות – כנראה שתצטרכו לבחור באי אחר. מיקונוס הוא אי עם הרבה מאד פעילות, בעיקר לילית אבל לא רק: מסיבות חוף, בארים שפועלים גם ביום וגם בלילה, ספורט ימי, מסיבות וכל מה שנופל תחת ההגדרה "לעשות חיים משוגעים". אם אתם בכל זאת מתכננים חופשה משפחתית באי, החודשים מאי ויוני יתאימו יותר כי הם שקטים יותר. אנשי מסיבות וחיות לילה ייהנו יותר בחודשי הקיץ החמים – תרתי משמע.

אז כמה עולה דיל למיקונוס?

אם תחפשו באינטרנט תמצאו הרבה מאוד דילים למיקונוס, בטווח מחירים רחב. כמובן שהמחיר הסופי יהיה תלוי במלון שתבחרו, במיקום שלו, במספר הימים ובשאלה אם אתם כוללים בדיל למיקונוס גם רכב שכור או לא, אבל אם לנסות בכל זאת לציין טווח, אז:

  • דיל למיקונוס של 4 לילות בחודש יוני יעלה בין 900-640 דולר לנוסע.
  • דיל למיקונוס של 4 לילות בתחילת אוגוסט יעלה בין 1500-1000 דולר לנוסע.

לכן, אם יש לכם אפשרות – עדיף להקדים את הטיסה וליהנות גם מכל מה שמיקונוס מציע וגם ממחירים הרבה יותר נוחים.

בכל מקרה – לא משנה באיזו תקופה תטוסו – אין ספק שתיהנו ותחזרו עם הרבה חוויות מהדיל למיקונוס. טיול נעים!

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן