כמה עולה דלת הזזה?

דלת הזזה

דלתות הזזה יכולות להיות פריט מעוצב ונוח במיוחד ובחדרים מסוימים הם יכולים להיות הכי מתאימות שיש. עם זאת, המחיר שלהם יכול לנוע בטווח יחסית רחב שמתחיל ממאות שקלים ויכול להיגמר בארבע ספרות, ולכן חשוב להבין מה משפיע על המחיר וכמה תעלה הדלת שמתאימה לכם.

כמה סוגים של דלתות הזזה

אם אתם רוצים לבחור דלת הזזה לבית יש סיכוי טוב שכשתגיעו לחנות שמשווקת דלתות, תבינו שלא מדובר על מה שחשבתם. אתם בכלל רוצים דלת הזזה שנפתחת על מסילה או על גלגלים בעוד מה שיראו לכם בחנות אלו דלתות שמתקפלות ומאפשרות מעבר נוח. חשוב לזכור כי דלתות ההזזה יכולות להיות בשתי הסגנונות האלו והן יתאימו למקומות שונים בהתאם לסוג החדר וכמובן לעיצוב שאת מחפשים. המחיר של דלתות הזזה שנעות כמקשה אחת יהיה גדול יותר מדלתות הזזה מתקפלות, שידועות גם בשמן דלתות אקורדיון.

דלת הזזה


מה עוד משפיע על המחיר?

  • המחיר של דלת הזזה מושפע מאוד מעיצוב שלה כמו כל רהיט אחר. ככל שהדלת תהיה מעוצבת יותר היא תעלה יותר כאשר זו נקודה שתצטרכו למצוא בה את האיזון בין התקציב שלכם לבין העיצוב המבוקש. דלת ההזזה יכולה להיות שונה מאוד בגוון שלה, במרקם שלה, היא יכולה להכיל אלמנטים שונים כמו זכוכית או חיפוי יצירתי ולמעשה המגוון רחב מאוד ופרמטר זה יכול להעלות את המחיר משמעותית.
  • דלת הזזה אקורדיון תהיה זולה יותר מכיוון שהיא לא דורשת התקנה כמו דלת שנעה על צירה. כמובן שזה תלוי בסוג הדלת כיוון שיש דלתות שנעות על הציר שלא צריכות התקנת גומחה מעוצבת מגבס, אך לרוב זו תהיה הדרישה כדי לשמור על עיצוב נאה. זה תלוי בהעדפה שלכם ובדרך כלל השיקול צריך להתבצע לטווח הארוך ולא לטווח הקצר.

המספרים שמאחורי הדלתות

דלתות הזזה יעלו במחירים שינועו בין 200 שקלים לדלתות הכי פשוטות שיש ועד 800 שקלים כשמדובר בדלתות אקורדיון, כאשר דלת הזזה שנעה על ציר תעלה בין 500 שקלים ותגיע גם עד 1500 שקלים. הדלת מושפעת גם מאיכות החומרים וגם מסקר השוק שתבצעו כיוון שיש מקומות שמשווקים דלתות ממותגים מובילים, כאשר א תמיד המחיר יעלה ביחס ישר עם האיכות.

המאמר באדיבות: כרמל ארונות הזזה 

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן