כמה עולה הדברה ירוקה?

הדברה ירוקהבין הדרכים השונות אשר נוקטים בהן כיום על מנת לשמור על איכות הסביבה יש מקום של כבוד ללא כל צל של ספק גם לתחום ההדברה. הדברה ירוקה היא שיטה אשר מבוססת על שימוש בחומרים טבעיים בלבד לשמירה על איכות הסביבה. שיטת ההדברה הזו מחליפה את השימוש בחומרים כימיים בהם היה נהוג להדביר בעבר, אך היא משיגה תוצאות לא פחות מרשימות בסופו של יום. ההדברה שומרת על איכות הסביבה באופן מקסימאלי והיא אינה מזהמת מי תהום.

לא צריך לפנות את הבית לפני ההדברה, היא אידיאלית עבור משפחות עם ילדים וחיות מחמד וניתן לשהות בבית גם כאשר היא מתבצעת. כל היתרונות הללו מעלים שאלות על הדברה ירוקה במחיר אטרקטיבי עבור לקוחות במגזר הפרטי, העסקי והציבורי.

כך נקבעת הדברה ירוקה במחיר משתלם

יש מספר פרמטרים המשפיעים על המחיר של הדברה ירוקה:

א. סוג המזיקים – ההבדל העיקרי הוא בין הדברה של מזיקים ביתיים כמו חרקים, לבין הדברה של מכרסמים, מעופפים, זוחלים או יונקים. סוג המזיקים קובע במידה רבה את המחיר של ההדברה ואת שעות העבודה מבחינת החברה המבצעת.

ב. מכשור – אפשר להשתמש רק בחומרים טבעיים לצרכי הדברה ירוקה במחיר משתלם, או לשלב גם שימוש במלכודות, פתיונות, איטום סדקים ופתחי ביוב וכן הלאה. ככל שמשמשים בכמות גדולה יותר של מכשירים, כך צפוי גם מחיר ההדברה לעלות עבור הלקוח.

ג. שעה ונסיבות – הזמנה של שירותי הדברה בשעות הלילה מעלה את המחיר ב-10%-20%. לעומת זאת, שירותי הדברה בשעות עבודה רגילות מתומחים באופן סטנדטי וזול יותר.

טווח מחירים

ניתן לומר במידה גבוהה של ודאות כי בהדברה ירוקה מחיר של 500-1,500 ש"ח עבור בית פרטי יכול להיות סביר. עם זאת, רצוי לבדוק את המקצועיות ואת הניסיון של החברה ולא רק את העלות הכלכלית והסופית. הדברה קובעת במידה רבה את איכות החיים בבית או בעסק ויש לה משמעות ארוכת טווח. יש לתת עדיפות לחברה מקצועית ומעט יקרה יותר מאשר להתפשר על ביצועי ההדברה והתוצאות של העבודה. 

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן