כמה עולה הדברת מזיקים לבית?

כמה עולה שירותי הדברה לבית

כמה עולה שירותי הדברה לביתמעוניינים שהבית שלכם יהיה נקי ממזיקים? הפתרון הוא פשוט מאד – מזמינים שירות מקצועי של הדברת מזיקים, ותוך זמן קצר, אתם לא תראו אפילו טפיל, מזיק או חרק אחד בסביבת הבית שלכם. חשוב מאד לזכור שכמו כל שירות, גם שירותי ההדברה כמובן דורשים מכם תשלום מסוים. טווח המחירים לטיפולי ההדברה הוא רחב למדי, ויש מספר קריטריונים אשר יכולים להשפיע עליו. אז איך אתם תדעו מה נחשב למחיר טוב והגיוני עבור השירות של ההדברה? ריכזנו עבורכם את רשימת הקריטריונים, משפיעים על המחיר:

מה משפיע על מחיר ההדברה?

גודל הדירה

קודם כל חשוב לזכור, שככל שהדירה שלכם גדולה יותר, כך העלות של הדברת מזיקים תהיה גבוהה יותר. בעצם הדבר הגיוני למדי – שטח גודל יותר, דורש שימוש ביותר חומרים, ועבודה למשך זמן רב יותר, ומכאן שהמחיר כמובן יעלה. ברוב המקרים, המחיר שנקבע הוא לא לפי מ"ר, אלא לפי כמות החדרים שיש להדביר.

שטחים מחוץ לדירה

האם אתם מעוניינים להדביר רק את הבית או הדירה שלכם, או שיש שטחים נוספים שאתם תרצו להדביר? אם תרצו להדביר למשל את החצר הפרטית שלכם, או לחלופין את חדר המדרגות – הדבר כרוך כמובן בעלויות נוספות, שיכולות אף להכפיל את מחיר ההדברה, ויש לקחת זאת בחשבון.

סוג המזיק

יש מזיקים שעבורם ההדברה היא זולה יותר. כך למשל, הדברת מזיקים כמו תיקנים או נמלים, נחשבת לרוב זולה יותר, משום שהיא פשוטה ומהירה יותר. לעומת זאת, הדברה נגד פרעושים או טרמיטים היא יקרה יותר, משום שמדובר על מזיקים שיותר קשים לזיהוי ולהדברה, ודורשים מהמדביר עבודה מדויקת ומקצועית יותר, ושימוש בחומרי הדברה יקרים יותר.

חומרי הדברה ירוקה

כיום, אחד מהמאפיינים הבולטים של עולם ההדברה, הוא השימוש בחומרי הדברה ירוקה , לטובת הדברת מזיקים. ההדברה הירוקה נחשבת עדיפה, שכן היא פוגעת אך ורק במזיק עצמו – היא לא פוגעת בצמחיה, לא בבני אדם, ואף איננה מסוכנת לחיות מחמד ברוב המקרים. יש לקחת בחשבון עם זאת, שהשימוש בחומרים לטובת הדברה ירוקה, מייקרים את השירות.

הצבת מלכודות

לרוב תחת הקטגוריה של הדברה, מכניסים גם שירותים שלא כוללים הדברה פיזית, אלא פשוט הרחקת מזיקים אחרים בצורת מלכודות. הדבר קשור בעיקר לבעיות של יונים ומכרסמים שנמצאים בסביבת הבית. כמובן שלמלכודות יש תמחור שונה מהדברה. יש לקחת בחשבון שהצבת מלכודות באזורים מורכבים (למשל רשת יונים על גגות גבוהים) יכולה לייקר את ההדברה באופן משמעותי.

טיפול מונע

אפשר להזין טיפולי הדבר הגם אם לא הופיע אף מזיק, וזאת כטיפול מונע. לרוב, העלויות הן יותר נמוכות.

ומה עם המחיר הסופי?

המחיר הסופי לטיפול של הדברת מזיקים תלוי כמובן בשפע של גורמים. יהיה הוגן לומר שאם אתם זקוקים לטיפול הדברה רגיל נגד תיקנים ונמלים, המחירים ינועו בין 150 ל 500 ש"ח – תלוי בחומרת המצב וגודל המתחם שיש להדביר. עבור הדברות יקרות יותר כמו פרעושים, טרמיטים, מכרסמים או יונים, העלויות מתחילות ב 200 ש"ח, ויכולות להגיע גם ל 2000 ש"ח, תלוי בסוג החומרים והמלכודות שיש לעשות בהם שימוש.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן