כמה עולה הדפסה על חולצות לחתונה?

חולצות מודפסות לחתונה הן שם דבר. הן יכולות להגיע בכל כך הרבה דוגמאות ועם כל כך הרבה כיתובים, שכל מה שנשאר לכם לעשות הוא רק לבחור את מה שיותר מתאים. אבל – אם אתם בכל זאת רוצים קצת הכוונה, ורוצים לדעת גם כמה זה עולה – אתם בדיוק במקום המתאים.

למה צריך הדפסה על חולצות לחתונה?

פשוט מאוד – כי זה נחמד, ומוסיף המון צחוק ושמחה לאווירה. דמיינו לעצמכם, שבחלק של הריקודים, ממש לאחר הטקס הרציני והמכובד של שבירת הכוס בחופה, החתן מחליף בגדים ולובש חולצה שעליה כתוב: "האישה הכי יפה כאן היא אשתי", "מעכשיו תפוס עד 120" או כל משפט הומוריסטי אחר, שמוסיף צבע ועניין לחתונה ולחיים; דמיינו לעצמכם שבאותו חלק של החתונה, כשמתחילים הריקודים, באים החברים של החתן על חולצה שכתוב עליה "שלום, חבר" או משפטים אחרים, אולי עדינים קצת יותר. גם הכלה, כמובן, יכולה להתהדר לה בחולצה מודפסת, ועליה כתוב שמעכשיו היא כבר לא משחקת תופסת, או שהיא תפוסה וסוף סוף יש מי שיעשה לה עיסוי, וזה יכניס הרבה כיף ועניין לחתונה, שיכולה להיות הרבה פעמים טקס צפוי.

איך מזמינים חולצות מודפסות לחתונה?

יש היום הרבה מאוד חברות שמספקות שירותי הדפסה על חולצות לחתונה. יש כאלה שמשווקות רק חולצות מוכנות מראש במידות ובצבעים שונים, ויש כאלה שמציעות גם שירותי הדפסה וכיתוב של כל תמונה ומשפט שאתם בוחרים. המלצה שלנו: אם אתם רוצים שזה יהיה משהו אישי, שלא ראו עדיין, בחרו באפשרות של הדפסה על פי הזמנה, ובחרו בעצמכם את הכיתוב והתמונה שיופיעו על החולצות לחתונה. תמונות שלכם עם החתן והכלה יכולות לעבוד מצוין, וגם משפטים שהם בדיחה פנימית, יכולים להוסיף המון לעניין.

איך לבחור חברת הדפסות?

כדאי מאוד לבחור חברה שמתמחה בתחום של הדפסה על חולצות לחתונה ואשר יש לה מגוון רחב של חולצות במבחר צבעים ודגמים, כדי שכל אחד יוכל למצוא את החולצה שמתאימה ביותר למשתמשים. מומלץ לוודא שהחולצות עשויות מבד טוב ושההדפס מספיק חזק כדי להישאר לאורך זמן, על מנת שהם יישארו למזכרת לנצח נצחים עבור הכלה והחתן.

כמה עולות חולצות מודפסות לחתונה?

מחירון הדפסה על חולצות לחתונה משתנה מחברה לחברה, ותלוי גם בהדפס שתרצו שיופיע על החולצה, אולם אם לדבר על ממוצעים – אלה בדרך כלל יהיו המחירים:

  • הדפסה חד צדדית על חולצה למבוגרים (כולל החולצה): 25 – 50 ₪
  • הדפסה דו צדדית על חולצה למבוגרים (כולל החולצה): 35 – 70 ₪

לפני שאתם מזמינים ודאו שתקבלו חולצה איכותית עם הדפס שנשאר, וזכרו: חתונה שתגיעו אליה עם חולצה מודפסת לא תהיה אותו דבר כמו כל החתונות. בשעה טובה ושנתראה בשמחות!

 

Romantic Couple

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן