כמה עולה הדפסה על כובע?

כובע

קצת על האפשרות האיכותית והפופולארית של הדפסה על כובעים מסוגים שונים

אין אחד מאתנו שאין לו כמות מכובדת של כובעים בהישג יד. הארונות שלנו מלאים בהם, התיקים שלנו מלאים בהם, השירות הצבאי שלנו סיפק לנו כמות גדולה מהם, ובאופן כללי מדובר באביזר אופנתי שמלבד התפקיד האופנתי שלו (ומדובר באופנה שבאה והולכת וכרגע היא באה בגדול) מספק לנו גם תפקיד יעיל של הגנה מפני השמש, וזהו תפקיד שלא יסולא בפז. בהתחשב בשימוש הנרחב שיש לכל אחד מאתנו בכובעים, ברור גם מדוע האופציה של הדפסה על כובעים היא אופציה שכמעט כל מסגרת ארגונית או חברתית בוחרת להשתמש בה בשלב כזה או אחר. לראייה – לכל אחד מאתנו יש כובע של המחלקה, הפלוגה או הגדוד, לחלק גדול מאתנו יש כובע של מקום העבודה ו/או של איגוד מקצועי כזה או אחר… בקיצור, הרשימה עוד ארוכה והשימוש בכובעים עם הדפסות הוא שימוש נרחב מאוד שמוכיח את עצמו כיעיל ואיכותי לאורך זמן. כעת השאלה שצריך לשאול היא כמה עולה הדפסה על כובע, וכיצד כמות הכובעים שאנחנו מזמינים וסוג הכובעים שבו בחרנו משפיע על המחיר שנשלם על הכובעים. צירפנו כאן מחירון כללי שמפרט את המחירים שאותם נמצא בהתאם לפרמטרים הללו.

כמה עולה הדפסה על כובע? מחירון כללי בהתאם לסוג הכובע

כובע

• כשאנחנו שואלים כמה עולה הדפסה על כובע מה שחשוב שנבין הוא שבשביל להדפיס על כובע צריך קודם כל גלופה. את הגלופה אנחנו שולחים לחנות שמדפיסה עבורנו את הכובעים, וזהו המחיר הבסיסי והראשוני שאנחנו נשלם. עבור גלופה בסיסית ויחידה נשלם בין 100 ל-200 ₪, כשבמקרים (ואין הרבה כאלה בכובעים) בהם נרצה להוסיף גלופה שנייה לצד האחורי של הכובע המחיר בדרך כלל יהיה כפול עבור גלופה נוספת. במקרים רבים, אם אנחנו מזמינים כמות גדולה במיוחד של כובעים אנחנו נוכל לכלול את הגלופה במחיר ההזמנה עצמה, ושווה לבדוק את העניין עם החנות ממנה אנחנו מזמינים את הכובעים.

 

• המחיר של כובעים נמדד לפי כובע אחד בהזמנה, ובמקרים לא מועטים המחיר לכל כובע ישתנה בהתאם לכמות הכובעים שנזמין. לדוגמה, אם נזמין כובע אחד בלבד הוא יעלה לנו בממוצע בין 10 ל-40 ₪ בהתאם לסוג הכובע. עם זאת, כשאנחנו קונים כמות גדולה במיוחד של כובעים (לדוגמה, אלף) המחיר יכול לצנוח ל-5-7 ₪ לכל כובע. כדאי לנתח היטב את כמות הכובעים שנחוצה לנו. אם גם כך נחוצה לנו כמות גדולה, לפעמים שווה לנו לקנות עוד קצת ולהוריד את המחיר היחסי בגדול, וכך גם נרוויח מלאי איכותי של כובעים לעתיד.

 

• המחירים שצוינו קודם התייחסו לכובעי מצחייה וכובעי רשת בסיסיים. אם אנחנו רוצים סוג איכותי יותר של כובעים, כמו כובעי גרב, כובעי פטרייה או חמצוואר, מחיר הכובע ינוע בין 12 ל-20 ₪ בממוצע לכל כובע.

ליצור מתנה אישית ויעילה עם תחושה של אחידות וגאוות יחידה

השאלה החשובה לגבי הדפסות על כובעים היא לא כמה עולה הדפסה על כובע, אלא מה אנחנו מקבלים מהדפסה איכותית על כובע. התשובה לשאלה הזו היא פשוטה – כשאנחנו בוחרים בחכמה את הכובע שנחוץ לנו, ואנחנו מוסיפים לו הדפסה איכותית שרלוונטית לחברה שלנו, ליחידה הצבאית שלנו או לכל מסגרת אחרת שאליה אנחנו משתייכים, אנחנו יכולים ליצור תחושה של אחידות, של שיתופיות ושל גאוות יחידה שקשה להשיג באמצעות חפץ פשוט כל כך במתכונת אחרת. מעבר להגנה מפני השמש או הקור, הכובע המודפס נותן לנו אפשרויות שקשה להתחרות איתן.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן