כמה עולה הדפסה על קנבס?

הדפסה על קנבסנראה כי מחיר הדפסה על קנבס תורם לפופולאריות של התחום והופך אותו לאטרקטיבי ביותר בין השאר עבור לקוחות פרטיים, מעצבי פנים, בעלי עסקים ועוד. הדפסה על קנבס היא פיתרון אידיאלי ללא כל צל של ספק,  אשר בפועל מסתבר כי מחזיק מעמד לאורך שנים רבות. באמצעות הדפסה כזו ניתן להפוך כל תמונה רגילה ליצירת אמנות לכל הדעות, לתלות על הקיר או לשנות לחלוטין את המראה המעוצב של החלל בו מדובר ובקלות רבה יש לומר. 

האמת היא כי חשוב לציין את העבודה כי הדפסה על קנבס מתאפשרת תודות לשימוש בטכנולוגיה חדשנית בתחום זה. מעבר לכך, המחיר של ההדפסה יורד בגלל אמצעי התקשורת אשר ממשיכים להתקדם ולהיות מהירים ונוחים למדי. כיום ניתן להעביר קבצים עבור הדפסה על קנבס באופן מיידי וללא עיכובים. ההדפסה היא על בד איכותי ובהתבסס על חומרי הגלם המובילים הקיימים בתחום.

מחיר הדפסה על קנבס: פרמטרים לקביעת המחיר

יש מספר גורמים המשפיעים בסופו של דבר על מחיר הדפסה על קנבס:

א. גודל התמונה – מחיר הדפסה על קנבס עולה בהתאם לגודל התמונה. תהליך ההגדלה וההדפסה מצריך טכנולוגיה ומיומנות, כאשר ההגדלה עצמה כוללת שכפול של פיקסלים.

ב. חומרי גלם – חברה המדפיסה על קנבס בוחרת באילו חומרי גלם להשתמש. יש חומרי גלם שיכולים לספק מעל 100 שנים של אחריות על הצבעוניות והדהייה של הצבעים, לעומת חומרים באיכות ירודה הפוגמים בתמונה באופן בלתי הפיך.

ג. ציפוי לכה – הההמלצה העקרונית היא להוסיף ציפוי לכה למחיר הדפסה על קנבס וזאת על מנת לשמור על התמונה. ישנו ציפוי לכה בריסוס פיסטולט, לכה סיליקונית ולעיתים גם טיפול תרמי בחום להגנה על הבד.

טווח המחירים

קשה לקבוע בצורה חד משמעית את המחיר של הדפסה על קנבס. תמונה בודדת סטנדרטית תעלה 115-145 ש"ח, בעוד תמונה בודדת בגודל מינימאלי תעלה 50-150 ש"ח. תמונות גדולות במיוחד יעלו 350 ש"ח ומעלה לכל אחת.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן