כמה עולה הדפסת כרטיסים מפלסטיק?

הנפקת כרטיסים

שירותי הדפסת כרטיסים מפלסטיק ניתנים על ידי בתי דפוס בכל רחבי הארץ. השירות מיועד ללקוחות פרטיים, עסקיים ומוסדיים. בעזרת השירות ניתן להדפיס כמויות גדולות של פריטים בתוך זמן קצר. חלק מהשירותים כוללים עיצוב והתאמה אישית של אלמנטים גרפיים, הדפסה במכונות דפוס דיגיטליות ומשלוח עד בית הלקוח או העסק. הנפקת כרטיסים

הדבר החשוב הוא לקבל המלצות על בתי דפוס שעוסקים בתחום ולבקש התחייבות לעמידה בלוח זמנים. בצורה כזו ניתן להדפיס פריטים בכמויות שונות ובמועד אספקה מתואם מראש. עלות השירות נקבעת על פי שורה ארוכה של פרמטרים שאותם שווה להכיר.

הדפסת כרטיסים – גורמים המשפיעים על המחיר

אלו הפרמטרים העיקריים שקובעים כמה עולה הדפסת כרטיסים מפלסטיק:

א. גודל יחידה – ככל שהיחידה המודפסת גדולה יותר, כך צפוי המחיר שלה לעלות. הסיבה לכך קשורה לשימוש בחומרי הגלם. יחידות גדולות מודפסות עם כמויות רבות של חומרי פלסטיק. חומרים אלו מחייבים את בתי הדפוס לגלגל את ההוצאות לפתחו של הלקוח.

ב. כמות – אפשר לחסוך בהוצאות אם מזמינים כמויות גדולות של כרטיסים מפלסטיק. כמות של 100-500 פריטים נחשבת סטנדרטית, בעוד כמות של 500 פריטים ומעלה תזכה את הלקוח בהנחה משמעותית.

ג. סוג הדפסה – ניתן להדפיס על צד אחד או בשני הצדדים. סוג ההדפסה משפיע על המחיר ועל עלות הפרויקט. כדאי להגיע לבתי הדפוס כדי לראות מקרוב את ההבדלים בין סוגי ההדפסה. אפשרות אחרת היא להשתמש באתרי האינטרנט כדי לעקוב אחר דוגמאות פופולאריות של פריטים מודפסים.

ד. תוספות אופציונאליות – בבתי דפוס מקצועיים מציעים תוספות אופציונאליות עבור הלקוח. רוב התוספות מתייחסות לדפוס נייר, אך יש גם תוספות שרלוונטיות עבור כרטיסים מפלסטיק. תוספות אלו כוללות פינות עגולות, לכה, עזרה מגרפיקאי מקצועי ואישור דוגמת הדפסה בדואר לפני תחילת העבודה על הפרויקט.

טווח מחירים

הדפסת כרטיסי פלסטיק עולה בממוצע 200-250 ש"ח לכמות של 500 פריטים ובשיטה דו צדדית צבעונית. הדפסה של כמויות גדולות יותר תעלה 100-150 ש"ח והדפסה בשיטה חד צדדית לא צבעונית תעלה 100-150 ש"ח ל-1,000 פריטים.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן