כמה עולה הדפסת עלונים – כל מה שמשפיע על המחיר שתשלמו

הדפסת עלונים
הדפסת עלונים
הדפסת עלונים

עלונים הם בהחלט אופציה שיווקית ואינפורמטיבית מן הטובות ביותר שקיימות גם בעידן הטכנולוגי של היום. מדובר בנייר פשוט, אך בעזרתו ניתן לתת מענה על צרכים שיווקיים ואינפורמטיביים בקלות רבה. מוצרים אלו יכולים למשוך לקוחות רבים לכל בית עסק כזה או אחר במגוון מטרות שונות: הכרת העסק, הכרת השירותים של העסק וכדומה. אז כמה עולה הדפסת עלונים?

הפרמטרים המשפיעים על עלות הדפסת עלונים

אז כאשר שואלים את השאלה "כמה עולה הדפסת עלונים?" כמובן שאין מחיר קבוע לדבר, והוא משתנה בהתאם לכמה פרמטרים:

  • גודל – ניתן להדפיס עלון בגדלים שונים. כמובן שככל שגודל העלון גדול יותר, כך גם המחיר יהיה גבוהה יותר.
  • כמות – הכמות של העלונים היא גם פרמטר המשפיע על המחיר הסופי. אם תחליטו להדפיס כ100 עלונים, כמובן שהמחיר יהיה זול יותר לעומת 1000 עלונים. עם זאת חשוב לדעת כי בתי דפוס שונים מאפשרים עם עליית הכמות הנחה לכל הדפסת עלון, כלומר: אם תדפיסו 100 עלונים, המחיר לעלון לדוגמה יהיה על סך 2 שקלים, אך אם תדפיסו 1000 עלונים, המחיר לעלון ירד לשקל אחד.
  • צדדי/דו צדדי – ניתן להדפיס כמובן גם עלון דו צדדי. במרבית בתי הדפוס עלון דו צדדי יהיה כמובן פחות יקר ממחיר של 2 עלונים. אך כמובן שגם הדפסה של עלון דו צדדי יקרה יותר מעלון חד צדדי.
  • עיצוב גרפי – היתרון בעיצוב גרפי לעלון הוא שאין חובה שהוא יעוצב בידי החברה עצמה. ניתן לפנות לחבר בעל ידע בעיצוב בכדי שהוא יעצב לכם את העלון. אך אם אתם בוחרים בעיצוב מטעם גורם אחר או מטעם בית הדפוס כמובן שגם העיצוב יהיה כרוך בתשלום נוסף.

אז כמה עולה הדפסת עלונים?

ובכן נתחיל בכך שעיצוב גרפי לעלון נע בין 200 ל400 שקלים, כך שבמידה ותבחרו במעצב, הדבר ייכלל במחיר. הדפסת עלון בודד על צד אחד נעה בין 1.5 לכמה אגורות, וזאת כמובן בהתאם לכמות העלונים שתבחרו לרכוש.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן