כמה עולה הדרכת בטיחות בעבודה?

בטיחות בעבודה

הדרכה מקצועית מאפשרת שיפור משמעותי בנהלי הבטיחות והגיהות של מקום עבודה קיים. הדרכת בטיחות מיועדת גם עבור העובדים וגם עבור תקינות העבודה. ההדרכה יעילה במפעלי תעשייה שונים לרבות תחומי הייטק, כימיה, תעשייה כבדה, לוגיסטיקה ועוד. מעבר לכך, יש תקנות הקבועות בחוק ודורשות זיהוי סיכונים וביצוע הדרכות עבור העובדים.בטיחות בעבודה

על מפעל המעוניין לייצר סביבת עבודה נעימה, נוחה ובעיקר בטוחה זקוק לשירותי הדרכה הניתנים על ידי נציגי חברות מקצועיות. היתרונות של הדרכות בטיחות בעבודה הם צמצום תופעת התאונות, מניעת נזקים והפרעות לפעילות השוטפת, שיפור אקלים ארגוני וחיסכון כלכלי הבא לידי ביטוי במניעת הפסד ימי עבודה או פרמיות ביטוח.

גורמים המשפיעים על המחיר

אלו הפרמטרים העיקריים הקובעים כמה עולה הדרכת בטיחות בעבודה:

א. סוג המפעל – הדרכה בחברת הייטק שונה מהדרכה המבוצעת עבור מפעל גדול המתעסק בחומרים כימיים או חומרים מסוכנים. ככל שהפעילות של המפעל רגישה יותר, כך נדרש המדריך להתייחס לכמות גדולה של נושאים והוראות בטיחות.

ב. הערכות לחירום – אפשר להזמין שירות הדרכות חומרים מסוכנים, הדרכות בטיחות רגילות, הדרכות מערכות ניהול ואיכות הסביבה וגם הערכות לשעת חירום. הערכות אלו מייקרות את ההדרכה והן כוללות כיבוי, טיפול בחומרים מסוכנים, פינוי, עזרה ראשונה ועוד.

ג. דרישות הלקוח – לקוחות רשאים להציב רשימת דרישות מסודרת טרם ההדרכה ולבצע תיאום מוקדם מול המדריכים.

טווח מחירים

העלות הממוצעת של הדרכת בטיחות בעבודה עומדת על כמה אלפי שקלים. ההמלצה היא ליצור קשר עם נציגי החברות המובילות, לקבוע פגישת היכרות לא מחייבת ובעיקר להשקיע בזיהוי ההדרכות המתאימות עבור הארגון. המחיר לא מהווה פקטור משמעותי בהדרכות מהסוג הזה. על המפעל לשים את בטיחות העובדים בראש סדר העדיפויות והוראה זו תקפה גם לגבי ארגונים, חברות פרטיות, מוסדות ציבוריים וכדומה.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן