כמה עולה הובלת דירה ?

כמה עולה הובלת דירהכאשר אנחנו עוברים דירה, או עוברים למשרד חדש, יש לפנינו משימות רבות. לדאוג לארוז את כל הציוד בצורה טובה, לדאוג לתכנן נכון את הזמן, שבסופו כמובן תגיע חברת הובלה, על מנת לשנע את הרכוש שלנו לדירה החדשה. כל מעבר דירה או משרד כיום דורש כמובן הובלה, על מנת לשנע את הציוד במהרה ובבטחה. אז כמה עולה הובלה? כל הפרמטרים המשפיעים על עלות הובלה בהמשך.

הפרמטרים המשפיעים על מחיר הובלה

אז כאשר נשאלת השאלה "כמה עולה הובלה?" התשובה היא בעצם אינה חד משמעית, ומסתמכת על מספר פרמטרים שעשויים להשפיע בסופו של דבר על המחיר הסופי של הובלת הדירה/משרד שלכם. להלן הפרמטרים המשפיעים על מחיר הובלה:

  • גודל הדירה – כמובן שגודל הדירה המועברת, בסופו של דבר משפיע על מחיר ההובלה. הובלת דירת 5 חדרים עשויה לעלות בין 2,000 שקלים חדשים ל 3,500 שקלים חדשים בעוד שהובלת דירת 2 חדרים עשויה לעלות בין 1,000 שקלים חדשים ל 2,000 שקלים חדשים.
  • כמות הרכוש וסוגו – כמובן שבסופו של דבר גודל הדירה משפיע על כמות הרכוש. עם זאת חברות מסוימות מסווגות את ההובלה על פי הרכוש עצמו. כמובן שסוג הרכוש ומשקלו משפיעים גם הם על מחיר ההובלה בסופו של דבר. מחיר הובלת טלוויזיה נע בין 150 שקלים חדשים ל 250 שקלים חדשים בעוד שמחיר הובלת מכונת כביסה נע בין 200 שקלים חדשים ל 300 שקלים חדשים.
  • מיקום הדירה/משרד – מיקום הוא דבר שעשוי להשפיע רבות על מחיר ההובלה שלכם. משרד הנמצא בקומה עליונה בבניין רב קומות ישלם מחיר יקר יותר על הובלת הציוד.

אז כמה עולה הובלה בסופו של דבר?

בסופו של דבר העלות הממוצעת של שירותי הובלה
לדירת 3-4 חדרים היא בין 1,500 שקלים חדשים ל 2,500 שקלים חדשים. זאת כמובן בהתייחסות לדירה ממוצעת סטנדרטית ללא כל פרמטרים מיוחדים שעשויים להשפיע על הובלת הדירה.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן