כמה עולה הובלת משרד?

הובלות מקרר

כמה עולה הובלהבמידה שאתם מעוניינים להעביר את המשרד שלכם למקום חדש לחלוטין כדאי שתעשו חושבין טרם קבלת החלטה. ברור כי כדאי לייצור קשר עם חברת הובלות, ולהתחיל לתכנן לתכנן את יום ההובלה, אם זאת יש לקחת בחשבון את עלויות ההובלה המשתנות באופן משמעותי בגלל גורמים משפיעים שונים. כך למשל,  חשוב להבין מה משפיע על מחיר ההובלה מלכתחילה. ברור קצר יבהיר כי הפריטים עצמם, הם שמשפיעים יותר מכל על מחירי ההובלה, ולכן חיברנו לכם מדריך שיסביר מהו טווח המחירים המקובל עבור הפריטים השונים.

כך תקבעו את המחיר

  • ריהוט – כאשר מדובר על הובלת הריהוט המשרדי, הרי שמדובר בעיקר על ושלחנות, כיסאות, ספריות ולעתים גם מערכות של מדפים ומגירות. כאן טווח המחירים מתחיל בהובלה של 100 ש"ח לפריט אחד בודד וקטן, ויכול גם להגיע עד ל500 ש"ח לפריט אחד. הדבר תלוי בין השאר בגודל הרהיט שמעבירים, ועד כמה הוא רגיש. יש להוסיף לכך לעתים עלויות נוספות של פירוק והרכבת רהיטים – שירות שניתן תמורת תשלום נוסף שנע בין 100 ל300 ש"ח.
  • מחשבים וציוד אלקטרוני – עוד סוג של ציוד שמעבירים, אלו הם המחשבים, וכל הציוד האלקטרוני שקשור אליהם. מבחינה זו מחשב כולל לא רק את המחשב עצמו, אלא גם את המסך, המדפסת, מקלדת, סורק, וכיו"ב. מדובר על ציוד שהוא יקר מאד, וגם רגיש למדי, ולכן טווח המחירים עבורו גבוה יותר. הובלה של ציוד אלקטרוני בודד מתחיל לרוב ב250 ש"ח, ויכול להגיע גם ל 900 ש"ח. יש לזכור שחברת ההובלות גם מבטחת את הפריטים הללו, ומכאן עלות ההובלה שלהם.
  • הובלת ארכיונים – במשרדים רבים יש צורך להוביל גם ארכיונים שלמים שכוללים מאות ואף אלפי תיקיות מסמכים. את התיקיות הללו מארגנים לרוב בארגז, כאשר עלות ההובלה לארגז בודד של מסמכים, נע בין 40 ל 80 ש"ח.

לתכנן את המחיר הסופי

כפי שאתם שמים לב, בתכנון של ההובלה למשרד שלכם, עליכם לקחת בחשבון את כל הציוד ואת כל הפריטים שיש במשרד שלכם. מומלץ בחום שנציג של חברת ההובלות אף יגיע למשרד, וכך יוכל לתת לכם הצעת מחיר בהתבסס על המצב.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן