כמה עולה הובלת פסנתר

הובלת פסנתר מדוע יש צורך לדעת כמה עולה הובלת פסנתר? בעולם ההובלות, הפסנתרים נחשבו מאד ומתמיד לאתגר מסוים. מצד אחד, הם גדולים מאד, ועל כן דורשים טיפול מיוחד. מצד שני, בניגוד לפריטים גדולים אחרים (כמו ארונות או מיטות), מומלץ על פי רוב שלא לנסות ולפרק פסנתרים, ואז להרכיבם מחדש. מאחר שחייבים להוביל אותם בשלמותם, הרי שיש צורך בציוד מיוחד, ועל כן הם מתומחרים בצורה שונה מהובלות רגילות. אז כמה עולה הובלת פסנתר?

הקריטריונים שנלקחים בחשבון

  • סוג הפסנתר – יש שני סוגים מרכזיים של פסנתרים – הפסנתר הניצב/עומד, ופסנתר הכנף. המחיר של הובלת פסנתר עומד או נציב, זול יותר מפסנתר כנף. מדוע? פסנתר הכנף הוא משמעותית גדול יותר, דורש פירוק של הרגליים, וכן ציוד מנופים ייחודי מורכב יותר, מזה שנשתמש בו להובלה פסנתרים עומדים או ניצבים. יש לקחת בחשבון גם שפסנתר הכנף שוקל יותר באופן משמעותי.
  • קומות – אם מדובר על פסנתר שיובל במדרגות, יש לדעת שהתשובה לשאלה כמה עולה הובלת פסנתר תלויה כמובן בכמות הקומות שיש להעלות או להוריד אותו. כמובן שאם ממילא משתמשים במנוף להובלת הפסנתר, הדבר לא נלקח בחשבון.
  • אחריות – האם החברה שמובילה את הפסנתר, נותנת לכם אחריות עליו במידה ונגרם לו נזק בתהליך ההובלה? אם כן, אפשר שמראש המחיר של ההובלה יהיה גבוה יותר.
  • מהחנות או מהבית? – בעקרון, הובלת פסנתר מהחנות שבה קניתם אותו בפעם הראשונה תהיה זולה יותר, כי לחנות יש לרוב הסכם עם חברת הובלות. לעומת זאת הובלה מדירה לדירה, תעלה יותר.

מה הוא המחיר הסופי?

בכדי לדעת כמה עולה הובלת פסנתר, כדאי להכיר את טווח המחירים. לפני שאתם פונים לחברת הובלות בנתניה

או כל חברה אחרת דעו כי   בעקרון, להובלה של פסנתר קטן במקום עם מעלית, המחיר יכול לנוע בין 400 ל 600 ש"ח. הובלה במדרגות יכולה להוסיף 60-90 ש"ח לכל קומה. שימוש במנופים, מעלה את המחיר הבסיסי בטווח אשר נע בין 200 ל 400 ש"ח.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן