כמה עולה הוצאת דרכון גרמני?

טיול אחרי צבא

להיות חלק מהאימפריה האירופאית

בעולם שלנו כבר הפסיקו להשתמש במונחים כמו אימפריות או מעצמות למרות שברור לכולם מי הן המדינות החזקות והמשפיעות ביותר. אמנם ארצות הברית היא עדיין המדינה הכי משפיעה בעולם אך כשמדברים על אירופה ועל חלום קרוב יותר אי אפשר שלא לחשוק בדרכון גרמני. הדרכון הגרמני מקנה לכם את הכניסה למספר המדינות הרב ביותר בעולם ולכן הוא הדרכון הנחשק ביותר וגרמניה עצמה היא מעצמה כלכלית חשובה לא רק בשנים האחרונות אלא בהיסטוריה כולה. גרמני ייסדה את האיחוד האירופאי והיא למעשה אחת המדינות המפותחות ביותר בעולם עם תנאים נוחים מאוד למחייה, תרבות מקבלת וליברלית למרות כל ההיסטוריה השחורה ומקום מפלט לאלו שחולמים על חיים פשוטים ונוחים יותר.

איך להוציא דרכון גרמני?

  • בכל מקרה בו תגישו בקשה של הוצאת דרכון גרמני תצטרכו להגיש בקשה מסודרת לשגרירות גרמניה בישראל. חייב להגיש את הבקשה באופן אישי ולא דרך אדם שלישי כמו למשל עורך דין, אם כי עורך דין מסייע מאוד להצלחת התהליך. קטינים חייבים להגיע בליווי שני ההורים. חשוב מאוד להירשם במערכת המקוונת לקביעת תורים בלבד ולא לבקשות אחרות כי אם לא התור לא יוכל להתקיים באותו מועד שנקבע.
  • בכל בקשה להוצאת דרכון זר, כך גם הדרכון הגרמני, יש צורך בהצגת מסמכים רלוונטיים. המסמכים חייבים להיות מפורטים ועדכניים וכל מחסור בפרטים רלוונטיים יכו לחייב אתכם לעבור את התהליך מחדש לאחר ובחלק מהפעמים אף בקביעת תור מחודש מה שיכול לקחת זמן. אמנם הבירוקרטיה הגרמנית נוחה ומתומצתת אך אם אתם רוצים דרכון במהרה כדאי שתגיעו מוכנים.

הוצאת דרכון גרמני

מי יכול לקבל דרכון גרמני?

החוקים לגבי הענקת דרכון גרמני מאוד נוקשים והתהליך לא פשוט כלל. כבר מרגע ההתחלה חשוב לדעת שהסיכויים קטנים אך אפשריים. דרכון גרמני עובר אך ורק בקשרי דם מלמעלה למטה ולא לרוחב, זאת אומרת, סבא וסבתא, אימא ואבא, אלו יכולים באופן תיאורטי לזכות אתכם בדרכון הנחשק. אם לאח שלכם יש דרכון גרמני כנראה שלא תוכלו לקבל גם אתם. כמובן שנישואין עם אישה גרמנייה יכולים להעניק לכם את הדרכון הנחשק אך רק אם תוכיחו שיש לכם זיקה לגרמניה למשל חיים בתחומיה, ביקור לעתים תכופות או בגדול שמרכז החיים שלכם נמצא בין היתר שם ולא במדינה אחרת.

כמה עולה להוציא דרכון גרמני?

הוצאת דרכון גרמני לא עולה סכומי כסף רבים והתהליך עצמו מגיע לאגרות של כמה עשרות יורו. עם זאת, עורך דין מומחה שיסייע לכם בהגשת המסמכים והטפסים ולא רק בקבלת אזרחות אלא במעבר לגרמניה, רכישת נכסים והיתר עבודה, יכולה לעלות בין אלפיים לארבעת אלפים שקלים.

האם עליי לוותר על האזרחות הישראלית?

במידה ומקבלים דרכון גרמני יש צורך לוותר על הדרכון הישראלי. אין זה הדבר כי לא תיקראו יותר אזרחי ישראל אך הגרמנים מאפשרים להחזיק רק בדרכון גרמני. מי ששירת בצה"ל לא יוכל לקבל דרכון גרמני בכל מקרה ולכן אם יש לכם כבר דרכון ואתם רוצים להעביר את הזכות לילדכם חשוב לבצע זאת לפני השירות הצבאי.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן