כמה עולה הזמנת שמלת כלה מחול

שמלות כלה

שמלת כלה עולה הון תועפות? אפשר גם אחרת

אם חשבתם שחתונה יקרה רק בגלל אולם האירועים שבחרתם לקיים בו את הערב הכי חשוב שלכם ואחרי שהצלחתם למצוא אולם יחסית זול אז לא יהיו לכם הוצאות משמעותיות אחרות, לא תאמינו עד כמה כל דבר שקשור לחתונה יעלה לכם הרבה יותר. דיג'יי לחתונה, צוות צילום שייקח לכם מחירים אסטרונומיים עד אלבום תמונות וצילום של ערב שנמשך רק כמה שעות, כל אלו עולים לא מעט ואפילו שמלת כלה תעלה לכם עם כל האיפור והמדידות לפחות 6000 שקלים, ובמקרה הגרוע יותר 10000 שקלים. המחירים האלו לא הגיוניים לשמלת כלה פשוטה והרבה נשים בישראל מזמינות שמלה מהאינטרנט באתרים כמו איביי כדי לצמצם הוצאות ולקבל עסקה הוגנת הרבה יותר.

כמה עולה הזמנת שמלת כלה מחול?

• אחרי שכבר בדקת כמה עולה להשכיר שמלת כלה בחנויות שמלות כלה בארץ הגיע הזמן להיכנס לאינטרנט ולבדוק על השמלות אך רק כאשר כבר מדדת את ההיקפים שלך עם סרט מדידה ומומלץ על ידי תופרת מוסמכת ומנוסה כדי שלא יהיו פשלות. לאחר מכן אפשר לחפש בגוגל wedding dress ואפשר גם להיות יותר ספציפית אם את מכוונת על סוג מסוים כאשר גם חיפוש באיביי יניב תוצאות. חשוב לחפש היטב את האתרים הכי מומלצים לרכוש שמלת כלה מחו"ל לא רק בגלל המחיר אלא איכות השמלות וכמובן האמינות של הספקים וההגעה שלהם לארץ.
• שמלת כלה שמוזמנת בחו"ל יכולה לעלות החל ממאה דולרים בלבד ועד אלף דולר. יכול להיות שההבדלים הללו ינועו בצורה קיצונית בגלל המותג או בגלל שהחומרים איכותיים יותר כשהמחיר הוא כמה אלפי דולרים. אל תשכחו שהמשלוח יעלה לכם כחמישים דולר נוספים ואם תרצו משלוח מהיר הוא יעלה עוד מאה דולר בממוצע.

בסופו של דבר השמלה שלך

שלא כמו מקומות אחרים בהם רק תמדדי את השמלה ותשכירי אותה לערב אחד, אחרי שהזמנת שמלת כלה מחו"ל השמלה שלך. תוכלי לשמור אותה אצלך, תוכלי לעצב אותה מחדש אצל תופרת כדי שתהפוך אותה לשמלת ערב וגם תוכלי למכור אותה או להעביר אותה הלאה לבנות משפחה. בעסקה כזו לא רק שנחסכו כמה מאות דולרים אלא קיבלת את המוצר בעצמך, בעסקה שנשמעת הגיונית הרבה יותר למה שמוצע בשוק.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן