כמה עולה הזרקת קצף לורידים

הטרשה ורידית

מהו המצב שבו אנחנו זקוקים לטיפול הזרקת הקצף לוורידים, ומה יכול לגרום למצב זה?
הזרקת קצף לורידים, שהיא טיפול שידוע גם בשם הטרשה ורידית, היא טיפול שנועד לתת פתרון איכותי ויעיל לתופעת הדליות ברגליים. הדליות הן למעשה ורידים מוגדלים ונפוחים המופיעים על פני השטח של העור שלנו, לרוב בצבעים אדומים עזים, כחולים או סגולים עד סגול כהה. תופעה זו, שמתרחשת כאמור בוורידי הרגליים, היא תופעה שמאפיינת לא פחות מכ-30 אחוזים מכלל האנשים המבוגרים, כאשר היא אופיינית יותר לנשים מאשר לגברים. רבים מאתנו, שסובלים ממצב זה, מתייחסים אליו בעיקר כאל נטל אסתטי – אבל חשוב להבין שהופעת דליות ברגליים היא מצב שמעיד על בעיה רפואית לכל דבר ועניין, כאשר הווריד המוגדל והבולט מעיד שהוא לא מבצע עבודתו כמו שצריך בהעברת דם לכיוון הלב, וכי ישנה הצטברות של דם באזור הווריד. ברור, אם כן, מדוע צריך לטפל במצב הזה במהירות וביעילות, והשיטה של הזרקת קצף היא שיטה שמוכיחה את עצמה כיעילה במיוחד בשנים האחרונות.

טיפול בורידים
מהו תהליך הטיפול וכמה הוא עולה?

 הטרשה ורידית
הזרקת קצף לורידים, היא טיפול שבו מזריקים תמיסה רפואית מיוחדת לתוך וריד מוגדל ובולט במשך כ-15 דקות, בצורה מונחית על ידי אולטרסאונד, כאשר ההזרקה גורמת לדלקת פנימית בחלל הווריד הפנימי, ולכך שזרימת הדם תחזור למצבה התקין והצטברות הדם בתוך הווריד תפונה בצורה בריאה יותר. פעולת ההזרקה עצמה אורכת כאמור כ-15 דקות, ואחריה חובשים את הרגל לפרק זמן של 48 שעות. מידת ההצלחה של טיפול זה היא רבה ביותר, כאשר ב-87 אחוזים מהמקרים הרגל לא חוזרת למצב של דליות.
• כמה זה עולה?
טיפול זה חדשני ואיכותי בתחום הטיפול הוורידי, ומדובר גם בטיפול זול יותר באופן יחסי לעומת טיפולים כירורגיים אחרים בכלי הדם. באופן כללי, ניתן לקבוע כי המחיר הממוצע של טיפול ההזרקה נע בין 3,000 ל-4,000 ₪, כאשר לעתים קרובות יש צורך ביותר מטיפול אחד, וחשוב לבדוק בדיוק מה היקף הטיפול הנחוץ עם הרופא המטפל. בכל מקרה, ישנו סבסוד של קופות החולים בהתאם להיקף הביטוח של כל אחד, וחשוב לבדוק גם את זה.

הופעת ורידים בולטים היא לא רק תופעה אסתטית אלא גם רפואית .

הופעה של דליות ברגליים היא כאמור לא רק סימפטום אסתטי בעייתי, אלא מצב רפואי שצריך לטפל בו בכדי למנוע בעיות בכלי הדם ובלב. באמצעות הזרקת קצף לורידים, שמבוצעת ביד מקצועית של רופא המתמחה בכך, אפשר להבטיח את הטיפול האסתטי והרפואי הנחוץ לכם, ולהשיב את הרגל שלכם למצב תקין מכל הבחינות.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן