כמה עולה החלפת מנעול

פריצת מנעול

פריצת מנעול

מתחת לפעולה המוכרת "החלפת מנעול" מסתתרת שורה ארוכה של פעולות שונות ומגוונות. הכוונה היא לכך שישנן פעולות פשוטות מאוד שיכולות להיחשב בתור החלפת מנעול כמו, לדוגמה, החלפת צילינדר בדלת עץ פשוטה, אך מצד שני ישנן גם פעולות מורכבות מאוד שעשויות להאמיר למחיר של מאות שקלים כמו, לדוגמה, החלפת מנעול חכם ברכב חדש. במאמר שלפניכם ננסה לספק לכם מושג בנוגע לטווחי המחירים הנהוגים כיום בשוק עבור החלפה של מנעולים מסוגים שונים כך שבסופו של דבר תדעו כמה עולה החלפת מנעול כיום.

החלפת צילינדר בדלת רב בריח

החלפת צילינדר בדלת רב בריח נדרשת בעיקר במצבים שבהם לא ניתן לאתר את המפתח המקורי. בין אם מדובר בסיטואציה שבה הדייר הלכה למעשה כלוא בביתו שלו ובין אם מדובר במצב שבו הדייר נמצא מחוץ לדירה ולא מצליח להיכנס אליה, בכל מקרה זהו עסק ביש. המחיר הנמוך ביותר שניתן להשיג עבור שירות זה הוא 250 ₪ ואילו הגבוה ביותר הוא 450 ₪. עם זאת, לרוב לא ידרשו מכם מחיר הגבוה מ-350 ₪. חשוב מאוד לברר מראש כמה גובה המנעולן עבור השירות ולהימנע מהזמנת מנעולן הגובה סכומים גבוהים יתר על המידה בתואנות שונות ומשונות.

החלפת מנעול כספת בדלת

טווח המחירים עבור החלפה של מנעול כספת בדלת הוא 300-550 ₪. עם זאת, ברובם המוחלט של המקרים מדובר בעבודה שלא אמורה לעלות יותר מ-450 ₪, קחו זאת לתשומת לבכם.

החלפת מנעול ברכב

סיטואציה שעשויה להיות מייגעת ומתסכלת לא פחות היא זו שבה בעל הרכב לא מצליח לאתר את מפתחות הרכב שלו. לעיתים המפתח נפל לתעלת הביוב, נשבר או פשוט אבד ובמקרים אלו ייתכן כי יהיה עליו לשלם בנפרד עבור כמה פעולות כשבין היתר מדובר בפריצת המנעול ולא רק בהחלפתו. להלן כמה טווחי מחירים עבור פעולות אלו:

  • פריצה של רכב יוקרתי המצויד במערכת נעילת ואקום – 500-1000 ₪.
  • פריצה של רכב סטנדרטי – 200-350 ₪.

בעיה ידועה נוספת היא שבירת המפתח בתוך המנעול. במקרה הזה יהיה צריך בעל הרכב לשלם למנעולן על מנת שיוציא את המפתח השבור מחור המנעול. שירות זה עולה בין 180-300 ₪.

 

המידע באדיבות:

חברת 24-7locksmith – המספקים שירותי מנעולן בתל אביב ואזורים נוספים בארץ.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן