כמה עולה החלפת מערכת מיזוג אויר לרכב?

מערכת מיזוג האוויר היא אחת המערכות החשובות ביותר לשימוש שלנו ברכב. במדינה חמה כמו ישראל במיוחד, ולמעשה גם בכל מקום אחר, השימוש האיכותי שלנו ברכב הפרטי שלנו תלוי במידה רבה במערכת מיזוג האוויר שבו. ללא מערכת מיזוג אויר לרכב, לא ניתן ליהנות כיום מאיכות נסיעה שמתאימה לשעות הארוכות שאנחנו מבלים ברכב שלנו – והנסיעה גם הופכת למסוכנת יותר כאשר הטמפרטורה לא נעימה ואנחנו תלויים בחלונות, שלעתים קרובות די בעייתי לפתוח בנסיעה מהירה. במצבים בהם מערכת מיזוג האוויר לא עובדת, עלינו להחליף אותה, אם כן, במערכת חדשה, תקינה ואיכותית – וחשוב לדעת כמה שירות שכזה עולה.

כמה עולה ההחלפה של מערכת מיזוג אוויר לרכב שלנו, ובמה המחיר הזה תלוי?

• חלפים שונים – המחירים של מערכת מיזוג אויר לרכב והחלפתה תלויים במידה רבה בחלפים הדרושים לנו עבור ההחלפה או התיקון. מכיוון שנדיר מאוד שכל מערכת מיזוג האוויר תתקלקל בבת אחת, הרכיבים השונים הם שמרכיבים את המחירים השונים בתחום, וניתן לציין טווחי מחירים של רכיבים שונים בהקשר זה: מדחס חדש למזגן עולה בין 1,300 ל-3,000 ₪, מפוח חדש למזגן עולה בין 500 ל-1,200 ₪, מעבה חדש עולה בין 700 ל-2,500 ₪, ושאר הרכיבים עולים באופן יחסי פחות.

• ומה עם ההחלפה עצמה? כמובן שלא רק המחיר של חלק החילוף מרכיב את המחיר מערכת מיזוג אויר לרכב והחלפתה, אלא גם ההתקנה של הרכיבים השונים. באופן כללי, ההחלפות של כל הרכיבים שציינו כאן נעות בטווח המחירים שבין 200 ₪ לבין 800 ₪, בהתאם למצב הרכיב שאותו צריך לפרק, מצב הרכב, וכמה זמן לוקח לבצע את הפירוק וההחלפה.

מיזוג אוויר לרכב

אם אתם צריכים להחליף את מיזוג האוויר ברכב שלכם, פנו למומחים בתחום

כפי שניתן לראות, לעתים המחירים של החלפת מיזוג אויר לרכב הם לא מחירים מצומצמים – אך יש לזכור שרק לעתים נדירות יותר מחלק אחד מתקלקל באמת, ועם שירות איכותי של מומחים בתחום מכונאות הרכב ניתן להבטיח עבודה איכותית ומערכת מיזוג משופצת, מוחלפת וחדשה שתשרת אתכם בצורה הטובה ביותר לאורך שנים לא מעטות.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן