כמה עולה החלפת צילינדרים?

צילינדרים

האם איבדתם את המפתח ואתם תקועים מחוץ לבית? המפתח נפל בתוך הבית ואתם לא מוצאים אות ואתם תקועים בפנים? במקרים הללו, אתם צריכים ליצור קשר עם פורץ מקצועי שיגיע, יפרוץ את הדלת, וכמובן יבצע החלפה לצילינדר חדש אולם, כמה בכלל עולה השירות של החלפת צילינדרים? מדוע המחירים אינם אחידים? ומהם הפרמטרים שיכולים להשפיע על מחירי ההחלפה? הנה כל הדברים שיש להתחשב בהם כשמדברים על השירות המיוחד.

כל הדברים שצריך לקחת בחשבון בתמחור הצילינדר

  • על איזה מפתח מדובר? – קודם כל, הקריטריון שישפיע יותר מכל על המחיר של צילינדרים חדשים, תלוי כמובן בסוג המפתח שאיתו פותחים את הצילינדר. אם זה מפתח משונן רגיל, המחיר יהיה בהתאם, והוא גם לרוב לא גבוה מידי. אם מדובר על מפתח חורים, שנחשב למפתח בטוח עוד יותר וכמובן המנעול עצמו מורכב יותר לפריצה – המחיר יהיה יקר יותר. ישנם כיום מנעולי צילינדר אלקטרוניים שיכולים להיפתח באמצעות כרטיס או אפילו באמצעות טביעת אצבע ביומטרית – ואלו המנעולים המתוחכמים ביותר, שהפריצה וההחלפה שלהם היא כמובן היקרה ביותר.
  • מתי קראתם למנעולן? – בהנחה שאתם לא מנסים להחליף צילינדרים בעצמכם, אלא יוצרים קשר עם מנעולן שיבצע את הפריצה וההחלפה, עולה השאלה מתי אתם קוראים לו. אם מדובר על יום חול בשעות הצהריים, התעריף יהיה רגיל. אבל אם אתם מזעיקים את המנעולן בשבת, בחג, או בשעות הלילה – הוא אמנם יכול להגיע תוך זמן קצר, אבל הוא גם גובה מחיר גבוה יותר עבור עבודה בזמנים שאינם שגרתיים.
  • איכות הצילינדר – גם כשמדובר על סוג ספציפי של צילינדר, עדיין יכול להיות בתוכם הבדלים שונים של איכות – וכל מנעולן יסביר לכם שיש צילינדרים שיכולים להחזיק מעמד היטב לשנתיים, יש שמתאימים לחמש שנים, ויש שמתאימים ל15 שנה – הכל תלוי בהעדפה שלכם וברצון להשקיע בצילינדר איכותי יותר או זול יותר.

צילינדרים

אז כמה כל זה עולה בסוף?

כאמור, יש הבדלים עצומים במחירים, בדיוק בגלל כל הפרמטרים שציינו בפניכם. טווח המחירים עומד כיום בין 180 לבין יותר מ1,000 ש"ח בהתאם.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן