כמה עולה החלפת קולט דוד שמש?

עבודתו האיכותית של דוד השמש היא קריטית עבור חיי הבית, והדבר תלוי במידה רבה בקולטים שלו

כל אחד מאתנו זקוק למים חמים בשגרת חיי היום יום שלו. כל מי שמכיר את הסיטואציה שבה הוא מגיע לביתו בסיום יום עבודה ארוך ומתיש, רק בשביל לגלות שישנה תקלה בדוד השמש או החשמל הביתי שלו, ושאין לו מים חמים במקלחת – יודע בוודאי עד כמה מדובר במצב של מצוקה. דוד השמש עצמו מהווה, משום כך, חלק משמעותי ביותר מהבית של מרביתנו, ואנחנו צריכים תמיד להקפיד על תקינותו לאורך זמן. עבודתו של דוד השמש תלויה, כמובן, בקולטי השמש שלו – וכאשר ישנה תקלה משמעותית בקולט דוד שמש, ויש צורך להחליף אותו, חשוב לדעת כמה הדבר עולה בכדי להיות ערוכים להוצאה המחייבת אך הבלתי מבוטלת הזו.

כמה עולה החלפת קולט בדוד השמש שלכם? טווח מחירים וכל מה שיכול להשפיע עליהם

• כמה זה עולה? כאשר אתם צריכים להחליף קולט דוד שמש בדוד הביתי שלכם, חשוב שתבינו שמדובר בהוצאה לא מבוטלת, והדבר תלוי גם בסוג הדוד שלכם ובגודלו. החלפה של קולט אחד עבור דוד שמש קטן תעלה לכם בין 1,200 ל-2,000 ₪. התקנה של שני קולטים, עבור דוד בינוני או גדול, תעלה בין 1,700 ל-3,000 ₪, בהתאם לגודלו של הדוד, גודל הקולטים ומצבם הטכני של הדוד ושל הקולטים הישנים.
• האם ניתן לשלם פחות? התשובה לשאלה הזאת היא מסובכת. במידה וקולט דוד שמש התקלקל לחלוטין ולא ניתן לתקן אותו, טווח המחירים הוא המצוין פה למעלה. עם זאת, ישנם מצבים בהם רק מערכות ספציפיות בקולט הן אלה שיצאו מתקינות, ובמצבים אלה – בהם צריך להחליף משאבה, לוח פיקוד, מיכל התפשטות או משחררי אוויר – ההוצאה הכלכלית בהחלט צריכה ויכולה להיות מצומצמת יותר.

קולט דוד שמש

כשאתם צריכים להחליף את קולט דוד השמש שלכם, ודאו שאתם עושים זאת עם גורם מקצועי

החלפה של קולט דוד שמש צריכה להתבצע בצורה המקצועית ביותר שבה תוכלו לבצע אותה, ומשום כך עליכם לפנות אך ורק לחברה מקצועית ברמה הגבוהה ביותר בתחום דודי השמש לביצוע עבודה חשובה שכזו, עבור חיי הבית ושגרת היום יום שלכם.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן