כמה עולה החלקת בטון בהליקופטר?

החלקת בטון בהליקופטר

החלקת בטון מבוצעת בשכבה העליונה של ריצוף בטון במטרה להפוך אותו לישר, אחיד ויפה. ניתן להטביע דוגמאות שונות על הבטון בזמן שהוא רך או להשאיר אותו במראה תעשייתי. ההחלקה מתבצעת עם מכשיר מוטורי בעל להבי מתכת הנקרא הליקופטר. ניתן להחליק את הבטון ברמת גימור משתנה או לבצע החלקה אחידה על כל המשטח.

איך מתבצעת החלקת בטון בהליקופטר?

החלקת בטון בהליקופטר מתבצעת במספר שלבים. לאחר הכנת התשתית, יישור השטח והנחת רשת ברזל מפלסים את הרצפה ויוצקים את הבטון. מחליקים את המשטח עם הליקופטר ומוסיפים פיגמנטים כדי להעניק לו את המראה הרצוי לפני שממתינים לייבוש. לאחר החלקת בטון, חריצה והתייבשות מורחים שכבת סילר המקנה לו מראה מבריק ועמידות כימית.

פרמטרים המשפיעים על המחיר

יש כמה גורמים הקובעים כמה עולה החלקת בטון בהליקופטר:

א. סוג הרצפה – עבודות בטון מתומחרות לפי סוג הרצפה ואופי השטח. מרצפים משופעים מעל 5% דורשים עבודת החלקה מורכבת יותר, בהשוואה לרצפה חלקה. פערי המחירים באים לידי ביטוי בעיקר בשלב הראשון של הכנת התשתית לקראת יציקת הבטון.

ב. גודל השטח – הפרמטר החשוב ביותר המשפיע על מחיר ההחלקה הוא גודל השטח. קבלנים ואנשי מקצוע מתמחרים את הפרויקט בעלות למ"ר. למרות שהמחיר למ"ר יורד ככל שהשטח גדול יותר, העלות הכללית מטבע הדברים עולה.

ג. עיצוב – הוספת פיגמנטים לבטון או הטבעת דוגמאות מיוחדים מייקרים את מחיר העבודה. התוספות הללו לא קשורות להחלקה עצמה, אך הן משנות את תהליך העבודה הרגיל בבית הלקוח. רוב הלקוחות מעצבים את הבטון בריצוף של חלל הפנים ומשאירים אותו במראה הטבעי בעיצוב גינות, חצר וחלל חוץ.

טווח מחיריםהחלקת בטון בהליקופטר

החלקת רצפת בטון קיימת בהליקופטר תעלה 24-30 ש"ח למ"ר. לעומת זאת, ריצוף מחדש של חלל הפנים או הוספת ריצוף בטון לבית חדש תעלה 200-500 ש"ח למ"ר. ההחלקה על הבטון הקיים וגם יישום פתרונות הריצוף תלויים במידה רבה במקצועיות של החברה. חשוב לקבל המלצות על חברות העוסקות בתחום, להשתמש בפרמטרים של ניסיון על מנת להשוות בין שירותים ולוודא תהליך הכנה יסודי ואיכותי.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן