כמה עולה הכנת תיק שטח?

הכנת תיק שטח

מהם תיקי שטח, ומהי חשיבותם בסביבה ציבורית ובטיחותית?

בטיחות אש היא אחד הנושאים החשובים והבוערים ביותר בחברה המערבית והמודרנית. החברה שבה אנחנו חיים, על אף שהיא הכנת תיק שטחשכללה בצורה חסרת תקדים את יכולת התגובה והטיפול בסכנת אש, היא גם חברה שבה סכנת האש עצמה גדולה הרבה יותר מאי פעם בעבר. כאשר אנחנו מתבססים על מערכות חשמליות שונות יותר מאי פעם בעבר, סכנת ההתלקחות והשריפה עולה משמעותית, וכל גוף ציבורי צריך לקחת בחשבון את הסכנה הזאת ולהיות ערוך ככל הניתן להתמודדות עם סכנת האש וסיוע לכוחות הכבאות וההצלה. ההתמודדות הזאת מתבטאת במידה הרבה ביותר בהכנה מקצועית של תיק שטח, שמאגד בתוכו את כל האינפורמציה שנחוצה לכוחות אלה – מדרכי מילוט, דרך ציוד כיבוי קיים ועד צילומים ומפות.

כמה עולה הכנה של תיק שטח, ומהם הגופים המחויבים בהכנת תיקי שטח?

  • מי צריך תיקי שטח? הגופים המחויבים בהכנה של תיקי שטח מקצועיים ומקיפים הם רבים, וניתן למנות ביניהם בתי מלון ואירוח, אולמות אירועים, מוזיאונים, מרכזים מסחריים, בתי חולים, מרכזים אקדמיים וכל מבנה משרדי של יותר מ-1,000 מ"ר. תיקי השטח צריכים להיות קיימים הן פיזית, והן בצורה מקוונת כך שניתן יהיה לערוך ולשנות אותם לפי הצורך.
  • כמה זה עולה? באופן כללי, עלות ממוצעת של ייעוץ בטיחות אש נעה על הטווח הרחב שבין 400 ל-2,000 ₪. הכנת תיק שטח בתחום כבאות והצלה היא מלאכה מקיפה ויסודית יותר, ולכן יש להניח שהעלות תנדוד בטווח שבין 2,000 ל-4,000 ₪ להכנת תיק השטח, בהתאם לגודל המוסד שזקוק לו והיקף העבודה.

שירות איכותי של הכנת תיקי שטח הוא הכרחי עבור כל מרחב ציבורי ובטיחותי

חשוב להבין שהכנה מקצועית של תיק שטח היא לא הכרחית רק מבחינה חוקית וביורוקרטית. מדובר, הלכה למעשה, באוגדן מסמכים בעל היכולת להציל חיים במצבים קיצוניים. הזמן היקר הזה, שאותו לא יצטרכו להשקיע כוחות הכיבוי בהיכרות עם מקום השריפה אלא בהצלה, במילוט האזרחים ובהשתלטות על האש – הוא הזמן היקר ביותר בחייו של כל אחד מאתנו במצב קיצוני זה, ועל כן עלינו לפנות לשירות מקצועי של הכנת תיקי שטח.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן