כמה עולה הלבנת שיניים?

אייפון

כמה עולה הלבנת שינייםהחלום שלכם זה שיהיו לכם שיניים לבנות מושלמות. השיניים שלנו נוטות עם השנים לקבל גוון צהבהב יותר, בין אם מדובר על נטייה גנטית, ובין אם מדובר על צחצוח שיניים לקוי. מכיוון שקשה מאד לשנות את הגוון עם אמצעים טבעיים או עם הקפדה מחודשת על צחצוח השיניים, אנשים רבים מעוניינים לעבור טיפול של הלבנת השיניים שלהם. חשוב מאד להבין כמה עולה הלבנת שיניים, ומהן העלויות שנכללות בטיפול. יש היום הבדלים משמעותיים מאד בין הטיפולים השונים, ולכן טווח המחירים הוא עצום, כאשר לרוב ככל שהמחיר גבוה יותר – הטיפול מהיר ואפקטיבי יותר.

מה משפיע על מחיר ההלבנה?

הלבנה באמצעות משחת שיניים

יש אנשים ברגע שהם מגלים כמה עולה הלבנת שיניים, הם מחפשים פתרונות זולים במיוחד, ובוחרים במשחות שיניים מלבינות. הן אמנם זולות מאד, אך יש לזכור כי לא תמיד הן עובדות, וגם אם כן – מדובר על פעולה שאורכת חודשים רבים, עם תוצאות חלקיות.

מחיר משחות השיניים המלבינות, הוא בין 20 ל 60 ₪.מחיר משחות השיניים המלבינות, הוא בין 20 ל 60 ₪.

הלבנה באמצעות טיפול ביתי במי חמצן

אפשרות ביניים שלא מעט אנשים משתמשים בה, היא לטפל בעצמם באמצעות מי חמצן. מכיוון שמדובר על אנשים ללא ניסיון, מתבצע הטיפול עם מי חמצן באחוז נמוך יותר, באמצעות התקנים שונים – בין אם מדובר על סדנים שונים להרכבה או למדבקות שכוללות מי חמצן. מכיוון שהריכוז נמוך הטיפול נמשך זמן רב יותר – אך רואים תוצאות סופו.

המחיר לקופסה אחת של מי חמצן נע בין 80 ל 300 ש"ח – תלוי בריכוז ובאיכות המוצר. יש לקחת בחשבון כי יהיה צורך לעתים ביותר מקופסה אחת.המחיר לקופסה אחת של מי חמצן נע בין 80 ל 300 ש"ח – תלוי בריכוז ובאיכות המוצר. יש לקחת בחשבון כי יהיה צורך לעתים ביותר מקופסה אחת.

הלבנה באמצעות טיפול אצל רופא שיניים

מדובר בטיפול היקר ביותר, אך גם האפקטיבי ביותר. הטיפול עצמו חף מכל סיכון, ויש בו שתי שיטות – או הכנסה של מי חמצן בריכוז גבוה, או ג'ל פרוקסיד. כדי שהטיפול יהיה מהיר יותר, משמשים באור או בלייזר כדי לזרז את התוצאות. הטיפול עצמו איננו כואב כלל, ולא נושא תופעות לוואי. התוצאות שלו גם מחזיקות מעמד לרוב לאורך זמן, ורק אחרי שנתיים הגוון מתחיל להשתנות, אם לא מטפלים בשיניים כראוי, וגם זה אך ורק בטיפולים הבסיסיים יחסית.

המחירים כאן הם רחבים מאד, החל מ 1,500 ש"ח לטיפול זול, ועד ל 10 אלף ש"ח לטיפול שיאפשר לכם לקבל בעצם הלבנה קבועה לשנים ארוכות.

להגשים את החלום

בשורה התחתונה, כדי להבין כמה עולה הלבנת שיניים, עליכם לקחת בחשבון שבשביל תוצאות מהירות – המחירים מזנקים באופן משמעותי, ולכן השאלה היא עד כמה הדבר חשוב לכם. מכל מקום, המחירים שנסקרו כאן הם כלליים בלבד, והסקירה לא באה להציג מחירים מדויקים, ויש לפנות למרפאת השיניים שלכם, בכדי לקבל הצעת מחיר, או לבחון את המוצרים השונים להלבנה ביתית.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן