כמה עולה הלבנת שיניים אצל רופא שיניים?

 

להלבנת שיניים במרפאת שיניים מחירים משתנים מאוד ולא רק לפי המרפאה אלא לפי השיטה. במאמר זה נדבר על 4 שיטות נפוצות ועל המחיר שהן יעלו לכם.

הלבנת שיניים עם סד ביתי

המחיר של הלבנת שיניים עם סד ביתי יכול לנוע בין 1000 ועד 1500 שקלים לטיפול. סד זה יהיה עשוי בדרך כלל מחומרים גמישים יחסית כמו למשל סיליקון כאשר הסד הזה מותאם במרפאת השיניים לפה של המטופל. הסד מזכיר מאוד את הפלטה שאנשים שעברו תהליך של יישור שיניים צריכים לשים בלילה ובחלק משעות היום כדי לשמור על השיניים שלהם ישרות, רק שבסד הזה המטרה היא להלבין את השיניים. הסד עצמו לא מלבין את השיניים אלא החומר שמורחים בתוכו. החומר הזה בטוח לחלוטין ותקבלו מהרופא את המזרקים לכל טיפולי ההלבנה אך למרות המחיר הזול מדובר על שיטה ארוכה.

הלבנת שיניים בלייזר

הלייזר יכול להיות יעיל לכל כך הרבה פעולות ובעיקר פעולות אסתטיות שאנו מכירים מניתוח להסרת משקפיים, ניתוח להסרת שיער, העלמת נקודות חן וכן הלאה. הלייזר מספק פעולה מהירה ויסודית במיוחד והמאפיינים הללו יאפיינו גם את הלבנת שיניים בלייזר שזכתה לפופולריות רבה. שיטה זו מהירה במיוחד ותוך שעה אתם מבלים שיניים לבנות לחלוטין כמו שתמיד חלמתם. לשיטה יעילה זו יש פופולריות רבה בעיקר בגלל המהירות הרבה והצבע הנהדר של השיניים אך יש לה גם חסרונות. מלבד רגישות אחרי הטיפול לחום ולקור זו שיטה יקרה מאוד שהעלות שלה בטווח של 2500-3000 שקלים.

הלבנת שיניים בקרן אור כחולה

שיטה זו אולי נשמעת לכם עתידנית אך היא למעשה קיימת כבר שנים רבות וגם בישראל היא נפוצה במיוחד. שיטה זו לא סתם מזכירה את שיטת הלייזר, היא מתבצעת כמוה כמעט לחלוטין רק שבמקום הלייזר המרוכז שגורם לרגישות אך מטפל במהרה, אור LED כחול יאיר את השיניים שלכם אחרי שימרחו עליהם חומר מיוחד ואז הם ילבינו. מדובר בחומר מרוכז הרבה פחות מהחומר שמשתמשים בו בלייזר, זהו ג'ל הלבנה בעל ריכוז של 15-25 אחוזים ולא 35 אחוזים כמו בלייזר. האור הכחול מזרז את ההשפעה של ג'ל ההלבנה וכך גם הרגישות תהיה נמוכה יותר. המחיר יהיה 1000 ועד 1500 שקל.

הלבנת שיניים בלייזר

ציפוי חרסינה כמו לכוכבים הגדולים

הכותרת של הפסקה הזו יכולה להלחיץ אתכם כי המחיר צפוי להיות גבוה אך באותה מידה לסקרן אתכם ולמשוך אתכם להתעניין בה עוד. ציפוי חרסינה הוא ציפוי יקר מאוד ויש לציין זאת עוד לפני שמתעניינים. עד כמה יקר? 3000 שקלים לשן זה כנראה מספיק יקר ואולי אפילו הרבה יותר ממש שחשבתם בהתחלה. בדרך כלל שיטה זו מיועדת לאנשים מבוססים או אנשים שפשוט רוצים להשקיע במראה שלהם כסף רב, ואולי אפילו צריכים לעשות זאת למטרות עבודה. לא סתם שיטה זו פופולרית מאוד בקרב מפורסמים, דוגמניות, זמרים, שחקנים וכן הלאה. בשיטה זו יוצרים ציפוי מותאם לכל שן.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן