כמה עולה הלבשת אמבטיה על ידי מומחה?

הלבשת אמבטיה

חדר האמבטיה הוא ללא ספק אחד החדרים החשובים בבית, הרי הוא מאפשר לנו לשטוף את גופינו מתלאות היום ולהרגיש רעננים ונקיים. אך בחלוף השנים האמבטיה מתיישנת ואת מקומה של האמבטיה הנוצצת המבריקה שהייתה לכם תופס אמבטיה עם פגמים ובלאי, אך אל דאגה לכל דבר יש פתרון.

הלבשת אמבטיה כשמה כן היא, להלביש את האמבטיה הישנה בחדשה וזאת מבלי להשקיע כספים רבים על שיפוץ כללי. אופציה זו מתאימה לאנשים שמאסו באמבטיה הישנה שלהם, הרי עם הזמן האמבטיה מתיישנת, נוצרים כתמים, שריטות, סדקים ועוד פגמים אחרים שפוגעים בחוויית הרחיצה. אם כך, הלבשת אמבטיה יכולה לחסוך לכם כספים רבים וזמן יקר, הרי פעולה זו מתבצעת בכמה שעות ספורות.

מהן האפשרויות?

בתחום הלבשת האמבטיות ניתן למצוא שני שירותים פופולריים:

החלפת אמבטיה

הינה מתאימה בעיקר לבעלי בתים אשר אינם יכולים להשתמש באמבטיה שלהם עקב מצבה הרעוע, כך שמלבישים אמבטיה חדשה על הישנה מבלי לשבור קירות וחרסינות והתוצאה – מושלמת, ממש כמו אמבטיה חדשה לגמרי. חשוב לציין כי ניתן לבצע זאת על כל סוגי האמבטיות הקיימות בשוק.

 

ציפוי אמבטיות

תהליך זה הינו כולל ציפוי של האמבטיה הנוכחית בחומרים מיוחדים. את הציפוי מבצעים על ידי חומרים אקריליים המגנים על האמבטיה, כך שמתקבלת שכבה אחידה. ציפוי אמבטיה מתאים לאמבטיות בעלות כתמים ושריטות, כך שהציפוי מגן על האמבטיה גם מפני נזקים עתידיים.

כמה זה עולה לנו בפועל ומהן טווחי המחירים?

מחירי הלבשת האמבטיה נעים בין מאות לאלפי שקלים בודדים, אך ניתן למצוא מחירים סבירים בין – 1200-1600 ₪. חשוב לציין כי המחירים משתנים על פי וותק וניסיון של בעל במקצוע, על פי החומרים שהוא משתמש ועל פי גודל האמבטיה.

מהם הגורמים המשפיעים על המחיר?

מחיר הלבשת אמבטיה טומן בחובו ברוב המקרים שיפוץ בלאי מסוגים שונים שיכולים לקרות עם השנים. למעשה, החלפה זו מתבצעת כתוצאה מכתמי אבנית וחלודה ועד סדקים ושברים שהופכים את חדר האמבטיה למקום לא אסתטי.הלבשת אמבטיה

המחיר גם כן נגזר מסוג העבודה המתבצעת, הרי לעיתים יש צורך בהחלפת קרמיקה לאמבטיה, החלפת אביזרים שונים סביב ובכלל ניקוי כללי של האמבטיה טרם הלבשת אמבטיה חדשה. דבר נוסף המשפיע על המחיר הוא- בחירת סוג האמבטיה הרצויה. לדוגמא – הלבשת אמבטיית ישיבה תעלה בין מאות לאלפי שקלים, בעוד הלבשת אמבטיות סטנדרטיות יעלו הרבה פחות.

לסיכום

חידוש אמבטיה הוא פתרון נהדר עבור אלה מכן שלא מעוניינים להשקיע כספים רבים וזמן יקר לטובת שיפוץ כללי של האמבטיה, אלה מעוניינים בפתרון זול ומהיר. בנוסף, פתרון זה מתאים גם לדיירים המתגוררים בשכירות ולא מעוניינים להשקיע כספים על דירה שאינה בבעלותם, כך שללא ספק מדובר בפתרון נהדר, והתוצאות – הן מרשימות ביותר, ממש כמו אמבטיה חדשה!

למידע נוסף אודות הלבשת אמבטיות לחץ כאן

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן