כמה עולה הליכון ריצה להתעמלות?

הליכון

הדאגה לבריאות, טיפוח הגוף ושמירה על הגזרה הפכו לפופולאריים יותר בקרב רבים בשנים האחרונות. למעט תזונה נכונה, ואכילה מסודרת של כל אבות המזון, הספורט הליכוןמהווה חלק חשוב בהתנהלות בריאותית, ורבים עוסקים בובאופן חובבני או מקצועי. אחת האפשרויות הטובות לשמירה על כושר גופני היא רכישה של הליכון ביתי. המדריך הבא יענה לכם על כל השאלות בנוגע לרכישה, וגם על השאלה "כמה עולה הליכון?"

כמה עולה הליכון?

התשובה לשאלה כמה עולה הליכון נחלקת לשלושה חלקים, בהתאם לשלושת סוגי ההליכונים הקיימים בשוק:

  • מכשיר הליכון ביתי עולה בין 2000 ל – 6000 שקלים.
  • מכשיר הליכון חצי מקצועי עולה בין 6000 ל – 13000 שקלים.
  • מכשיר הליכון מקצועי עולה בין 14000 ל – 23000 שקלים.

בבואכם לרכוש הליכון עליכם להתחשב במידת המקצועיות שלכם, האם אתם עוסקים בהליכה או בריצה על בסיס קבוע? וכמובן האם אתם עוסקים בספורט זה באופן מקצועי. נוסף על כך, עליכם כמובן להתחשב בתקציב אותו אתם מוכנים להשקיע לצורך הרכישה.

מתקפל או קבוע?

אחרי שענינו על השאלה "כמה עולה הליכון?", כעת נעסוק בפרמטרים נוספים אשר ישפיעו על בחירת המכשיר המתאים ביותר בעבורכם. הליכונים נמכרים בשוק בשני מצבים: הליכונים מתקפלים, והליכונים קבועים. רוב האוכלוסייה תעדיף הליכון מתקפל מטעמי נוחות ומקום, אך אלו העוסקים בספורט בצורה מקצועית יעדיפו את ההליכונים הקבועים, מאחר והם איכותיים מעט יותר. הליכון קבוע מספר יציבות, יכול לשאת משקל גבוהה ומתאימים לשימוש אינטנסיבי.

מידות ותעודות

לבסוף, עליכם לקחת בחשבון את גודל ההליכון אותו אתם מעוניינים לרכוש, ולבחור את המידה המתאימה לכם ביותר. חשוב שתוודאו בעת רכישת ההליכון כי הוא מצויד בתעודת אחריות, אשר מעידה על טיבו של המוצר, ומעלה את הסיכויים למוצר איכותי יותר אשר יחזיק לאורך זמן.

אם יש לכם הליכון בבית ואתם רק רוצים להחליף חלקים על מנת לחדש אותו, אתם צריכים טכנאי הליכונים מקצועי שייתן לכם מענה מהיר ומדויק.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן