כמה עולה טיפול המסת שומן?

שאיבת שומן מהזרועות

טיפולי המסת שומן מבוצעים במטרה להסיר שומן טורדני מאיזורים שונים בגוף. הפרמטרים המשפיעים על המחיר מתייחסים לסוג הטיפול, האיזור המטופל, ניסיון הרופא, מחיר חומרי ההרדמה במידה ונדרשים ושיטת הטיפול בה מבצעים את ההליך. בנוסף, יש להביא בחשבון הוצאות נלוות.

טיפולי המסת שומן מבוצעים עבור גברים ונשים בטווח רחב של גילאים. המטרה העיקרית של הטיפול היא להסיר שומן עודף מאיזורים שונים בגוף. מלבד ההיבט האסתטי, הטיפולים מבוצעים גם לצרכים פונקציונאליים וכדי לסייע לגוף להתמודד עם עודף משקל. רוב הטיפולים נמשכים עד שעה וחצי וזמן ההחלמה מהיר יחסית. התוצאות יכולות להיות זמניות או קבועות, בהתאם לסוג הטיפול שאותו בוחרים.

חשוב לבחור סוג מסוים של טיפולי המסת שומן לאחר התייעצות עם אנשי מקצוע. הטיפול מומלץ לאנשים שיש להם מצבורי שומן נקודתיים ובינוניים, אך הוא מבוצע באיזורים שונים כמו הבטן, הסנטר, הזרועות, הישבן והירכיים. הטיפול מתאים לאנשים במצב בריאותי תקין והוא אידיאלי בעיקר בקרב גברים ונשים מתחת לגיל 50.

פרמטרים המשפיעים על מחיר המסת השומן

אלו הגורמים העיקריים שקובעים כמה עולה המסת שומן:

א. סוג הטיפול – שאיבת שומן בלייזר או בגלי רדיו נחשבים לטיפולים היקרים ביותר. שאר הטיפולים עשויים להיות זולים יותר וכדאי לקבל מראש הצעת מחיר מסודרת. שיטת הטיפול בה יבוצע התהליך יכולה להיות לייזר, RF, זריקות להמסה מקומית, אולטרסאונד באיזורים ספציפיים בגוף ועוד.

ב. האיזור המטופל – רופא שמעניק הצעת מחיר על טיפולי המסת שומן בודק קודם כל את האיזור המטופל. לאחר מכן הוא שואל על כמה איזורים מדובר, כאשר ההבדלים העיקריים מבחינת מחיר הם בין הבטן, הזרועות, הסנטר והירכיים. ככל שהאיזור נחשב רגיש יותר, כך צפוי מחיר הטיפול לעלות.

ג. ניסיון ומוניטין – רופא מנוסה שצבר מוניטין במשך שנים רבות יבטא זאת במחיר. לעומתו, רופא צעיר ללא ניסיון משמעותי צפוי לגבות מחיר יחסית זול.

ד. מחיר חומרי הרדמה – יש טיפולי המסה שמחייבים שימוש בחומרי הרדמה. חומרים אלו מייקרים את עלות הטיפול בעשרות אחוזים, אך לרוב אין בהם צורך.

ה. הוצאות נוספות – שיטת הטיפול לא מגלמת בתוכה את ההוצאות הנלוות. כאן מדובר בהוצאות על חגורת בטן, מחוך ורצועות מיוחדות לצוואר במידה ונדרש. הוצאות אלו הן חלק בלתי נפרד מעלות הטיפול ואפשר לברר על השתתפות של קופת החולים או חברות הביטוח הפרטיות.

טווח מחירים של המסת שומן

שאיבת שומן בלייזר תעלה בממוצע 7,000 ש"ח. זהו גם המחיר המקובל עבור טיפול בגלי רדיו, אך יש מקומות שגובים עד 14,000 ש"ח עבור טיפולים זהים. המסת שומן על ידי זריקה תעלה 700-3,00 ש"ח בהתאם למספר הטיפולים הנדרשים. הכמות הממוצעת היא ארבעה טיפולים עד השגת תוצאות זמניות. אפשר להשוות בין מחירים וליצור קשר עם הרופאים.

 

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן