כמה עולה הסעות לתל אביב מירושלים

אתם מעוניינים לנסוע מתל אביב לירושלים ומפחדים לנסוע ברכב שלכם בשל הפקקים הנוראיים? לא מצליחים למצוא חנייה ליד קריית הממשלה? לכך יש פתרון נהדר – קו מאה מאפשר לכם ליהנות מנסיעה נוחה ומרווחת , מהירה ויעילה בקו אוטובוס ישיר, הסעות לתל אביב לירושלים ובחזרה. כל זאת תוך שילוב חניון חנה וסע ללא תשלום סמוך למחלף שפירים.

היתרונות של הסעות לתל אביב מירושלים –

* נסיעה חלקה – קו מאה נוסע בחלק מהדרך בנתיב ייעודי לתחבורה ציבורית ובכך מקצר את משך הנסיעה. לא תרגישו את הפקקים בכלל.
* חוסכים בעלויות של הנסיעה – הנסיעה, במחיר של שישה עשר ₪ בלבד, והחנייה בחינם בחניון חנה וסע אשר הוא סמוך למחלף שפירים, יחסכו לכם הוצאות כספיות מיותרות.
* נוחות – הקו מגיע לקריית הממשלה בירושלים, לכנסת ולקמפוס גבעת רם, ומאפשר נגישות מרבית למערך הרכבת הקלה והתחבורה הציבורית בירושלים.
* קו מאה מאפשר לכם להגיע הסעות לתל אביב מירושלים במהירות ובנוחות, כל זאת מבלי להתעייף, במחיר זול במיוחד, ותוך זיהום מינימלי של הסביבה.
* חברת הסעות פרטית תיקח אתכם ישירות הסעות לתל אביב מירושלים, תוך הקפדה על הפרמטרים הבאים:
– ניסיון בשירות – חברה בעלת ניסיון הרבה שנים תוכל ברוב המקרים לספק לכם כל שירות שרק תחפצו בו, בהתאמה אישית לצרכים שלכם.
– בטיחות בדרך – חשוב לוודא שכל הרכבים עוברים בדיקות בטיחות תקופתיות באמצעות קצין בטיחות תעבורה ושהנהג יוצא לדרך רק לאחר שביצע בדיקה יסודית של הרכב.
– נהגים מנוסים – כשנוסעים בדרך חשוב מאוד לדעת שנמצאים בידיהם של נהגים ותיקים ומנוסים, אשר מכירים על בוריים את מלאכת הנהיגה ואת כבישי הארץ ושביליה.
– צי רכבים גדול – מכיוון שכשאתם עובדים עם חברה אשר מספקת שירותי הסעות אתם בוודאי רוצים שתספק לכם את מכלול השירותים אשר להם תזדקקו, חשוב לוודא שיש ברשותה לא רק אוטובוסים, אלא גם מיניבוסים ורכבים נוספים שיתאימו לסוג השירות שאתם נזקקים לו.
לסיכום, עמידה בלוחות הזמנים – אין זה משנה אם אתם מעוניינים לנסוע לאירוע או לטיול, חשוב מאוד שתצליחו לעמוד בלוח הזמנים אשר נקבע מראש כדי שתוכלו למצות את החוויה עד תומה.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן