כמה עולה העלמת סימני מתיחה?

סימני מתיחה

סימני המתיחה

כיום ניתן להשתמש בשיטות שונות על מנת להעלים תופעות עור שבאות לידי ביטוי בצורה של קווים חיצוניים או צלקות פנימיות. במאמר הבא נציג את הפרמטרים המשפיעים על המחיר ואת העלויות המקובלות בתחום סימני המתיחה

סימני מתיחה מוגדרים כתופעות עור. אפשר לזהות אותן על ידי צורת קווים  חיצוניים על גבי איזורים שונים בעורם של גברים ונשים, או על ידי הופעת צלקות פנימיות בצבע ורוד. במשך הזמן נוטות הצלקות לשנות את צבען לאדום, סגלגל ולבן. הסימנים מופיעים על העור כאשר הוא נמתח ומתרחב באופן לא טבעי. אצל נשים מזוהים סימנים מן הסוג הזה עם תקופת הריון, אולם גורמים אחרים שנפוצים גם בקרב גברים הם קרעים ושברים בשכבת העור התחתונה.טיפול בסימני מתיחה

תופעת סימני מתיחה מטרידה אנשים רבים אך היא אינה מסוכנת. הסיבה העיקרית לטפל בה היא על מנת להתגבר על מטרד אסתטי. הסימנים מופיעים לאחר לידה על הבטן, בחזה, בירכיים ובישבן. בנערים מתבגרים עלולים סימנים להופיע באיזור הירכיים והגב התחתון, בעוד אצל נערות מתבגרות ניתן לראות את הסימנים בחזה, בירכיים, בישבן ובידיים.

 

אלו הגורמים שקובעים כמה עולה להעלים סימני מתיחה:

א. סוג הטיפול – הטיפול הזול ביותר מבוסס על שינוי תפריט תזונתי ועל מריחת קרמים. טיפולים יקרים יותר כוללים שימוש בלייזר וגלי רדיו. ככל שהטיפול יותר מורכב ומסובך, כך צפויה העלות שלו לגדול. הטיפולים השונים רלוונטיים בעיקר עבור נשים בתקופת הריון או לאחר לידה, אנשים מבוגרים שעורם איבד מגמישותו, מטופלים בתרופות המכילות סטרואידים ואנשים שעולים ויורדים במשקל לעיתים קרובות כתוצאה מדיאטה. מומלץ להשתמש במכשירים מבוססי עור כמו לייזר וקרן אור כדי לטפל בסימנים, למרות עלותם הגבוהה ביחס לשאר השיטות.

ב. משך הטיפול – גם משך הטיפול משפיע על המחיר שנגבה על ידי רופאים או מכוני קוסמטיקה. כדאי לבקש לראות נתונים סטיסטיים מדעיים ומדויקים, לדבר עם מטופלים אמיתיים שעברו את הטיפול לפני תקופה של מעל שנה ולברר לגבי סיבוכים אפשריים.

ג. מיקום הסימנים – מכוני קוסמטיקה קובעים את המחיר של העלמת סימני מתיחה לפי המיקום שלהם. ההבדלים הם בין טיפולים שמטרתם העלמת סימנים מהעכוז, מהירכיים, מהבטן או מאיזורים אחרים. מיקום הסימנים קובע גם באיזו שיטה ניתן להשתמש ולכמה זמן ניתן יהיה ליהנות מהתוצאות.

טווח מחירים

טיפול סימני מתיחה בעכוז יעלה 450 ש"ח באמצעות גלי רדיו ובסדרה של 10 טיפולים עלותו תהיה בממוצע 3,500 ש"ח. מי שמעדיף להשתמש במכשיר חדש ולא פולשני המיועד לפירוק תאי שומן ישלם בערך 6,000 ש"ח לסדרה של 3 טיפולים. טיפול עם מכשיר המסת שומן יעלה 10,000 ש"ח לפחות וגם הוא כולל מספר מפגשים. טיפול באלקטרודות המחדירות חום למיצוק העור יעלה 200 ש"ח לטיפול בודד.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן