כמה עולה העלמת צלקות

כיום ישנם טיפולים רבים אשר יכולים לסייע לנו בהעלמת צלקות. העלמת צלקות יכולה להיות רלוונטית לכל אחד מאתנו אשר סובל מצלקות המפריעות לו לא רק מבחינה פיזית, אלא גם מבחינת המראה שלהן. העלמת צלקות יכולה להתבצע במספר טכניקות ושיטות, ומחירה הסופי מושפע מכמה גורמים שכדאי להכיר כאשר אנו שוקלים ביצוע הליך שכזה.

אז מה משפיע על מחירה של העלמת צלקות?

• סוג הצלקת: כיום טיפולי הסרת צלקות יודעים להתמודד עם סוגים שונים ומגוונים של צלקות- צלקות בולטות, צלקות מחוררות, צלקות שטוחות ועוד, וכן לקטגורית הסרת הצלקות נוטים פעמים רבות להכניס גם הסרת נקודות חן, הסרת קעקוע, טיפול בכתמי לידה וכדומה. הסוגים השונים משפיעים על הטיפולים, כאשר צלקות שאינן שטוחות לרוב יעלו יותר להסרה היות והן דורשות טיפולים להשטחה בנוסף לטיפולי ההסרה עצמם.
• גודל הצלקת: גודל הצלקת משפיע על אורך הטיפול, סוג הטיפול, כמות המפגשים, כמות החומרים בהם יש לעשות שימוש ועוד, ולכן יש לו גם השפעה משמעותית על מחיר הטיפול, כאשר צלקות גדלות יותר יעלו יותר להסרה מצלקות קטנות.
• סוג הטיפול: הסרת צלקות יכולה להתבצע בעזרת חומרים כימיים, לייזר, קרני רדיו ואולטרסאונד או כמובן בעזרת טיפול משולב המשתמש בכלל השיטות. השיטות השונות נבדלות זו מזו גם במחיר, כאשר הטיפול המשולב הינו היעיל ביותר והיקר ביותר, לאחר מכן קרני לייזר, קרניים אחרות וטיפולים כימיים אשר לרוב אינם יעילים משמעותית.
• סוג המטפל: במידה ואנו בוחרים לפנות לרופא, ולא לקוסמטיקאי, לשם הסרת צלקות, אנו נשלם גם בהתאם אולם נוכל להבטיח לנו תוצאות טובות יותר וטיפולים בטוחים יותר. גם בין הרופאים ישנו הבדל בתשלום הנדרש, ורופאים בעלי שם מוכר בתחום נוטים לדרוש תשלומים גבוהים יותר.

העלמת צלקות

 

 

 

גורמים רבים משפיעים על מחיר הסרת צלקות, ולכן הוא נע בטווח רחב
בשל ריבוי הגורמים המשפיעים על המחיר הסופי של טיפול העלמת צלקות, ניתן למצוא טיפולים שכאלה בשלל מחירים הנעים לרוב בין 500-2,000 ₪. מלבד טווח זה, כמובן שניתן למצוא טיפולים יקרים או זולים יותר, המושפעים גם הם מהגורמים שצוינו עד כה.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן