כמה עולה הפקת בת מצווה?

הפקת בת מצווה
הפקת בת מצווה
הפקת בת מצווה

בתור הורים לילדה שמגיעה לגיל 12, בוודאי כבר שמתם לב שמסיבת בת המצווה של היום, שונה לגמרי מאלו של העבר. למעשה, היום נהוג לדבר יותר על הפקת בת מצווה ולא על מסיבת בת מצווה. האירוע הפך להיות הפקה נוצצת של ממש – כאשר אתם קונים שמלה יקרה, משתמשים בכרוזים מיוחדים ושטיח אדום, עושים מסיבה ענקית במועדון לכל החברים מהשכבה, ובקיצור – הדבר עולה לא מעט. עם זאת, איך תוכלו לדעת מהו המחיר הטוב עבור הפקת בת מצווה, והאם אתם מקבלים באמת את התמורה המלאה לחגיגה?

מה משפיע על מחיר ההפקה?

  • שירותים בסיסיים – ברוב המקרים, אם מעוניינים בהפקה בסיסית לבת המצווה, הדבר כולל מסיבה במועדון, דיג'יי, כיבוד לילדים, ולעתים גם מנות עיקריות שילדים אוהבים (המבורגרים, פיצות וכיו"ב). על בסיס שירות זה, אפשר כמובן לשים תוספות שונות שמעלות את התעריף.
  • הפקת קליפ – קשה לחשוב על הפקת בת מצווה שלא כוללת קליפ מיוחד לכבוד בת המצווה. מדובר על קליפ שכולל מוזיקה, משחק, ריקוד, ומה לא בעצם? עלויות ההפקה של הקליפ לעתים קשורות גם למקום שבו חוגגים, אך לעתים אפשר לפנות לחברת הפקה חיצונית.
  • תמונות – אי אפשר לדבר על המסיבה של בת המצווה מבלי שנחשבו כיצד נתעד אותה. כיום מקובל להזמין צלם סטילס, כאשר את התמונות אתם מקבלים גם דרך אלבום בפייסבוק, גם דיסק למחשב – ויש גם אפשרות להדפסות תמונות על מגנטים. כמו כן, אפשר להציב תא צילום עצמאי במסיבה.
  • תוספות מיוחדות – הפקת בת מצווה יכולה לכלול שפע מדהים של תוספות יוצאות דופן – כניסה של כלת השמחה בלימוזינה למועדון, כרוז מיוחד שיכריז על בואה, בר אקטיבי של ממתקים, קונסולות משחק מכונת בועות אכילות, ובקיצור – השמיים הם הגבול.
  • תאריך ההזמנה – יש לזכור שהביקוש למסיבות בת מצווה בסופ"ש הוא גבוה יותר, ולכן המחירים עולים עבור הימים חמישי עד שבת. כמו כן, להזמנות ברגע האחרון יש לרוב תעריף גבוה יותר.

אז כמה זה עולה בסוף?

לרוב, המחיר הבסיסי עבור הפקת בת מצווה עומד על הטווח של 4000-5000 ש"ח עבור השירותים הבסיסיים שציינו. מכאן כמובן שכל תוספת תייקר, ויש גם הפקות שיכולות לעבור את הרף של 10 אלף ש"ח.

 

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן