כמה עולה הקמת בריכה בבית פרטי?

בריכה לחצר

אם כבר הגעתם לבית פרטי משלכם, אתם מוזמנים לשדרג את איכות חייכם באופן דרמטי באמצעות בריכת שחייה תכולה וחלומית שתספק לכם אין סוף הזדמנויות מרעננות בתוך המרחב הביתי ותוסיף נופך בלתי נשכח למרחב כולו. המחיר אולי לא זול ותידרשו בהחלט להקדיש לעניין את מיטב המשאבים, אך התמורה, ללא כל ספק, שווה את ההשקעה, ובגדול.

בריכות יצוקות מבטון

הקמת בריכה יצוקה מבטון כרוכה בפרויקט מורכב למדי שעשוי לארוך למעלה מחודש וכולל שלבי חפירה, בנייה, מילוי וחיפוי, שכל אחד מהם יבוצע בידי איש מקצוע מומחה בתחומו כדוגמת קבלן הבריכות ציון זוארץ.

בריכה לחצר

בקטגוריה זו תמצאו בריכות משני סוגים, כאשר בריכות הגלישה נחשבות לאופציה החלומית, היוקרתית והיקרה יותר. מערכת הסינון בבריכות מסוג זה מניעה את המים הגולשים מחוץ לבריכה לתוך תעלות גלישה ייעודיות והמראה המתקבל יוצר תנועת מים מרהיבה. לעומתן, ישנן בריכות הסקימרים המצוידות במערכת סינון הפועלת באופן שונה והן יהיו זולות יותר.

כמה זה יעלה לכם?

אם תלכו על בריכת סקימרים, שהיא האופציה הזולה יותר, מחיר הפרויקט ייקבע, בעיקר, בהתאם לגודל הבריכה הנדרש.

אם אתם מעוניינים בבריכה קטנה יחסית, בגודל 3*7 מ"ר, עלות הפרויקט הצפויה תעמוד על כ – 130 – 120 אלף שקלים.

אם אתם מעוניינים בבריכה בגודל מרשים יותר המשתרעת על שטח של 4*11 מ"ר, עלות הפרויקט תסתכם בכ- 140 אלף שקלים.

בריכות גדולות יותר בגודל של 4*15 מ"ר ומעבר לכך יהיו כרוכות בפרידה מ- 200 אלף שקלים חדשים ויותר.

בריכות גלישה יהיו יקרות בכ- 30%-40% בהשוואה לבריכות הסקימרים.

המחירים הנקובים הם לבריכה בצורה מלבנית סטנדרטית הנחשבת לקלה ביותר להקמה. אם חשקה נפשכם בבריכה בצורה ייחודית אחרת, יהיה עליכם לשלם כ- 10% נוספים על העלויות הנקובות.

שדרוגים בדמות פסיפסים, קרמיקה או שיש יעלו גם הם את העלות הצפויה במאות שקלים לכל מטר רבוע.

אלטרנטיבות

אם התקציב שלכם איננו גבוה ואיננו מספק להקמת בריכה מכובדת יצוקה מבטון תוכלו להסתפק בפחות ולהזמין בריכה אלטרנטיבית שאיננה יציבה כמו בריכת בטון יצוקה אך תוכל למלא את מקומה באופן חלקי, לטווח ארוך יחסית.

האופציה הראשונה היא בריכה מתועשת, הלא היא בריכה מוכנה המוזמנת במפעל בהתאם למידות החלל הקיים העומד לרשותכם. בריכה כזו עשויה לרוב משלד פלדה, בעלת רצפת בטון דקה ובעלת מעטפת פנימית מפלסטיק או מוויניל.

מחירן של בריכות מסוג זה יעמוד על כמחצית מעלותן של בריכות בטון יצוקות.

אופציה נוספת היא בריכות פיברגלס המיוצרות במפעל על פי הזמנה, משונעות בעזרת מנוף ומותקנות באדמה. עלותן עומדת על כעשרה – עשרים אחוזים פחות בהשוואה לבריכות מתועשות, אך בהתאמה, הן נחשבות לאיכותיות פחות ובעלות כושר עמידות מופחת לטווח הרחוק.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן