כמה עולה הרמת ריסים?

טיפולי ריסים הם חלק בלתי נפרד משמירה על מראה מטופח. בשנים האחרונות החלו נשים רבות להבין את החשיבות של טיפולי הרמת ריסים, בעיקר בגלל יתרונות ייחודיים. ראשית, הטיפול יוצר ריסים מפוארים. הוא מקנה להם מראה מורם, מאורך ומעוגל והוא מתאים גם לבעלות ריסים צפופים או קצרים. שנית, הטיפול מונע את הצורך במריחת מסקרה. הוא אפקטיבי לתקופה של עד שלושה חודשים וניתן להשתמש בו גם בשגרה.

הרמת ריסים

טיפולי הרמה עבור הריסים נמשכים בממוצע 45 דקות, אך ניתן לבצע אותם בשיטות שונות. חשוב להתייעץ עם נציגי מכון קוסמטיקה לפני שבוחרים שיטת טיפול. ריסים צפופים ובעלי נוכחות מקשים באופן עקרוני על ההרמה ועל השגת התוצאות הרצויות. לעומת זאת, ריסים דקיקים ונטולי צבע עלולים גם הם לעכב את הטיפול.

פרמטרים המשפיעים על המחיר

אלו הגורמים העיקריים שקובעים כמה עולים טיפולי הרמת ריסים במכוני הקוסמטיקה המורשים:

א. סוג הטיפול – פערי המחירים בתחום הקוסמטיקה יכולים להגיע למאות ואלפי שקלים. הסיבה העיקרית לכך היא סוגי הטיפולים השונים. לכל טיפול יש מאפיינים אחרים שמשפיעים באופן ישיר על התוצאות, על שביעות הרצון של הלקוח ועל מספר המפגשים הנדרשים. כדאי להגיע למכון קוסמטיקה ולהתעניין בסוגי הטיפולים השונים.

ב. ניסיון הקוסמטיקאית – מכוני קוסמטיקה בעלי ניסיון נוטים לגבות מחיר גבוה יותר על טיפולים מסוימים. בהקשר של הרמת ריסים ניתן לראות זאת בבירור, ללא קשר לאיזורי מתן השירות או לסוג הטיפול. קוסמטיקאית מנוסה ובעלת מוניטין משתמשת במיומנות שעומדת לרשותה על מנת לגבות מחיר גבוה מהממוצע. מצד שני, זו השקעה משתלמת.

ג. משך התוצאות – תוצאה טובה של הרמת ריסים מאפשרת להם להיפרד אחד מהשני. בתוצאה כזו ניתן לזהות ריסים מעוגלים ומורמים, שדומים מאוד לתוצאה שאותה ניתן להשיג עם מסקרה. יחד עם זאת, השאלה היא מה משך התוצאות וכל כמה זמן צריכים לחזור על הטיפול. בדרך כלל הצבע של הריסים המורמים יתחיל לרדת אחרי חודש וחצי, למרות שיש תכשירי קוסמטיקה ושיטות שבהם מתחייבים לתוצאות לשלושה חודשים לפחות.

טווח מחירים

העלות הממוצעת של טיפולי הרמת ריסים עומדת על 400 ש"ח. זהו מחיר אידיאלי עבור נשים שרגילות להשתמש במסקרה, אך לא מעוניינות להשקיע את הזמן הדרוש בטיפוח הריסים מדי בוקר או לפני כל יציאה מהבית. הריסים נראים מופרדים בבירור ולאחר מספר טיפולים ניתן גם להגיע למצב של ריסים צפופים במיוחד.

בנוסף, כדאי לשדרג מדי פעם את מראה הריסים עם נגיעות מסקרה עדינות. בנושא הזה אפשר להתייעץ עם נציגי מכון קוסמטיקה ולקבל הפניות לתכשירי טיפוח.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן