כמה עולה השירות של הצמדת שליחים?

אנשים רבים אשר מעוניינים להיעזר באופציה של שירות שליחים, מבינים היטב את היתרון של השירות המיוחד שנקרא הצמדת שליחים. מהו השירות הנ"ל? זהו שירות שבו חברת השליחים בעצם מצמידה לעסק שלכם שליח שישרת אתכם בכל עת ויהיה זמין עבורכם בכל עת. בין אם מדובר על משלוחי מזון, משלוחים משפטיים, או משלוח מכל סוג אחר- השליחים יהיו זמינים עבורכם. כך מצד אחד יש לכם תמיד שליח איכותי וזמין, אך מהצד השני אינכם צריכים לטפל בהיבטים כמו תחזוקת רכבי משלוחים, ביטוח, זכויות סוציאליות לשליח, וכיו"ב. מכאן עולה השאלה, כמה תשלמו עבור שירות שליחים ייחודי זה?

כמה היבטים שישפיעו על המחיר

●  זמני העבודה – בראש ובראשונה, המחיר לשירות של הצמדת שליחים יהיה מושפע מזמני העבודה של השליחים שיוצמדו אליכם. יש הבדל למשל בין עסק שייעזר בשליחים פעמיים בשבוע (למשל לשליחויות לבתי המשפט), לבין עסק שייעזר בשליח חמש פעמים בשבוע, כמה פעמים ביום (למשל עסק בתחום המזון). שימו לב כי ישנם מועדים שבהם המחיר אף יכול לעלות. אם תרצו למשל להעסיק שליח בשישי בערב, שבת או בחג – יהיה עליכם לצפות לתעריפים גבוהים יותר. כמו כן, אם השליח יצטרך לבצע משלוחים עבורכם בשעות הלילה המאוחרות עד לפנות בוקר – כמובן שגם זה ישפיע על המחיר כלפי מעלה.

● מרחקי השליחויות – בוודאי שגם זה ישפיע על העלויות של המחיר לשירות של הצמדת שליחים. אפשר שאתם זקוקים לשליח שייצמד לעסק שלכם, ויספק לכם שירותי שליחויות לתוך העיר עצמה או לכל היותר לערים הסמוכות. מצד שני, יש מקרים שבהם אתם תרצו שליח צמוד דווקא בגלל שהיעדים הם רחוקים יחסית – למשל כשלעתים קרובות אתם צריכים לשלוח את המשלוחים לערים בקצה השני של המדינה ובאזור שונה לחלוטין. מובן שבמקרים הללו , המחיר של השירות יעלה.

● גודל המשלוחים – שימו לב כי סעיף זה אמנם יכול להשפיע מעט פחות על העלויות בשירות של הצמדת שליחים, אך עדיין חובה לקחת אותו בחשבון. באופן כללי העלויות של שירות שליחים בהחלט מושפעות מסוג המשלוח, ואפילו אם זה קבוע, התעריפים ישתנו. יש הבדל בין משלוח של צרור מסמכים למשל – לבין משלוח של דבר מזון, או משלוח של חלקי ריהוט, מוצרים אלקטרוניים, וכיו"ב. עבור מוצרים שהם הרבה יותר רגישים – למשל מוצרים שהם שבירים במיוחד, אף אפשר לצפות לתאריך מיוחד עוד יותר. בקיצור, יש לא מעט השפעות אפשריות כאן, וכדאי לבדוק זאת מראש עם חברת השליחים.

וכמה יהיה התעריף הסופי?

קצת קשה לקבוע מה יהיה התעריף עבור שירות שליחים מהסוג שבו מצמידים לעסק שלכם שליח, פשוט כי הפרמטרים גורמים לשונות גדולה מאד. עם זאת בהכללה, אפשר לצפות לכך שהעלויות יתחילו ב1,000 ש"ח לחודש, ומכאן יכולות לעלות כלפי מעלה.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן