כמה עולה השירות של ניקוי חול?

ניקוי חול

אחת מהשיטות היעילות ביותר לנקות משטחים גדולים, בדגש על משטחי מתכת, היא השיטה שנקראת ניקוי חול. בשיטה זו, לא משתמשים באמת בחול – אלא בחומרים בצורה שמדמה את גרגרי החול. כאשר מתיזים אותם בלחץ גבוה על גבי המשטח – הם עוזרים להסיר שאריות של צבע ישן ושל לכלוך שנדבק. היות ומדובר על ציוד מורכב ומיוחד לניקיון, יש לשכור את שירותיהם של אנשי מקצוע. מכאן כמובן אתם שואלים את עצמכם, כמה זה יעלה לכם בכלל? בואו ונביט על ההשפעות האפשריות על מחירי הניקיון.

כך תקבעו את המחיר הסופי

  • גודל המשטח לניקוי – באופן טבעי, ככל שמדובר על משטח גדול יותר שתרצו לנקות, כך המחיר יעלה. על פי רוב, קביעת המחיר עבור ניקוי חול היא לפי מ"ר. כלומר – ככל שהשטח יותר גדול, המחיר פשוט יעלה בצורה הגיונית. לכן יש למשל הבדל בין ניקיון של רכב ישן – לבין ניקיון של ארובות לתחנת כוח, וההבדל כאן הוא עצום.
  • הניסיון של המנקים – גם זה יכול להיות קריטריון לקביעת המחיר. על פי רוב, חברה בעלת יותר ניסיון שמציעה לכם שירותי ניקוי חול, היא גם חברה שתגבה מכם מחיר גבוה יותר. מדוע? משום שלא כל אדם שזה עתה לקח מכונת הניקוי לידיים שלו בהכרח יעשה עבודה טובה. לחברה עם ניסיון יש מוניטין טוב יותר, ויש קבלות להוכיח את המצוינות שלה בתחום. מאחר שהשירותים שלה הם גם טובים יותר – המחיר יהיה בהתאם.
  • אחריות – עוד קריטריון שישפיע על המחיר של ניקוי חול הוא האחריות על הניקיון. אם אין אחריות על שירותי הניקוי הם יהיו זולים יותר – אבל אם תישאר בעיה, אין למי לבוא בטענות. מחיר גבוה יותר עם אחריות, הוא לרוב פתרון משתלם יותר.

ניקוי חול

וכמה זה יכול לעלות בסוף?

כאמור  האפשרויות כאן הן מגוונות מאד. אם מדובר על ניקיון באמצעות התזת חול של משטח קטן יחסית, המחיר יכול לנוע בין 400 ל800 ש"ח. במקרים אחרים, זה גם יכול לעבור את הרף של 1,000 ש"ח וכמובן שלמשטחי ענק מדובר גם על אלפי שקלים – והמחיר יעלה אם מדובר על חברה מקצועית יותר.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן