כמה עולה השתלת שיניים ביום אחד?

תחום השתלות השיניים הוא הבשורה האחרונה בתחום של רפואת שיניים בכלל ורפואה אסתטית בפרט. מי שסבל מנשירת שיניים או משיניים חסרות לא חייב להשלים עם המראה הפחות מחמיא או להימנע מלהיראות בציבור, אלא יכול, בזכות טיפולים מתקדמים ליהנות ממראה בריא ואסתטי של פה מלא בשיניים לבנות, יפות, בריאות וחזקות. בנוסף לכך – אם עד לפני כמה שנים היו המחירים של טיפולים אלה גבוהים מאד ולא כל אחד היה יכול להרשות אותם לעצמו, הרי שכיום הטיפולים הרבה יותר זולים וזמינים וקל הרבה יותר לבחור את איש המקצוע שיבצע את המשימה הכל כך חשובה הזאת.

השתלת שיניים ביום אחד היא הטכנולוגיה החדישה והמתקדמת ביותר להשגת המראה המושלם של הפה והפנים. אם בעבר היה מדובר בטיפול ארוך ומתמשך, כזה שמבוסס על כמה וכמה טיפולים נפרדים אצל רופא השיניים, הרי שכיום אפשר להשיג את המטרה תוך טיפול אחד שמתבצע ביום אחד וכך לחסוך את הצורך לשוב את רופא השיניים לעוד ועוד טיפולים שעלולים להיות מטרידים, כואבים או לא נוחים. אין ספק שמדובר בפתרון מעולה ועבור לא מעט אנשים – אפילו הצלה של ממש. בזכות טיפולים אלה יגיע המטופל אל רופא השיניים עם חוסר כזה או אחר בשיניים וייצא עם מראה מושלם של פה מלא בשיניים בריאות וצחורות.

איך נקבע המחיר של טיפולי השתלת שיניים?

חשוב מאד לדעת שיש הכנה רבה לקראת טיפול השתלת שיניים ואין מדובר בטיפול קצר. להלן חלק מהפרמטרים שבעזרתם נקבע המחיר:

  • משך הטיפול – נתון זה נקבע כתלות במספר השיניים שצריך לשחזר ולהשתיל, האם מדובר בשתלים מסובכים או פשוטים יותר והאם בוצע טיפול הכנה מקדים לפני ההשתלה עצמה.
  • זמינות ופניות של הרופא המטפל – השתלת שיניים ביום אחד תהיה טיפול ארוך מהרגיל, משמע הרופא צריך לפנות זמן רב ביומן הטיפולים שלו לאותו המטופל.
  • הכנת השתלים – לכל מטופל מותאם שתל המתאים לו באופן אישי, שכן לכל מטופל יש צרכים אחרים או בעיות אחרות שהוא מעוניין לפתור. כאן גם יש לקחת בחשבון האם מדובר בשתל של שן בודדת או של כמה שיניים צמודות זו לזו.

כמה עולה טיפול השתלת שיניים המבוצע ביום אחד?

לאחר שמשקללים את כל הפרמטרים החשובים – קל יותר להתאים לכל מטופל את המחיר המתאים ביותר לטיפול שהוא אמור לעבור. יחד עם זאת, יש טווח מחירים מקובל והגיוני שתואם לביצוע העבודה הנדרשת כולל כל ההכנות והטיפול עצמו. המחיר עשוי לנוע בין כמה מאות שקלים במידה ומדובר בהשתלה שלא נחשבת למסובכת או מורכבת לבין כמה אלפי שקלים במידה ומדובר על כמה שיניים שצריך להשתיל והכנה של שתל רחב וקדיחת החורים שאליהם יתחבר השתל מבלי חשש לתזוזה או שינוי.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן