כמה עולה התקנה של סוכך לבית?

סוכך

סוככים מהווים פתרון מצוין ולכן הם מבוקשים בקרב לקוחות במגזר הפרטי. בעלי בתים, בתי קפה, מסעדות ועוד משתמשים לעיתים קרובות בפתרון מן הסוג הזה. סוכךהמטרה העיקרית של פתרונות הצללה היא להגן מפני השמש ולהקל על בידוד תרמי. מעבר לכך, אפשר לנצל אותם כדי לחסוך בהוצאות חשמל קבועות על קירור חלל הפנים. השאלה העיקרית היא כמה עולה התקנה של פתרון מן הסוג הזה לבית ומה משפיע על המחיר.

גורמים המשפיעים על המחיר

להלן הגורמים העיקריים הקובעים כמה עולה התקנה של פתרון המיועד להצללת בתים וחצרות:

א. סוג – יש סוגים רבים של פתרונות והשאיפה היא לבחור את הטוב ביותר עבור תנאי השטח וצרכי הלקוח. בעיקר חשוב להבין את ההבדלים בין הפתרונות השונות ואת האופי המיוחד של מרקיזות.

ב. צורת הפעלה – התקנה של פתרון ידני תהיה ברוב המקרים זולה יותר מהתקנה של פתרון המופעל באמצעות מנגנון חשמלי, שלט רחוק, מפסק, כפתור ייעודי וכן הלאה.

ג. מידות – ככל שהמידות עולות, כך ההתקנה הופכת להיות מורכבת ויקרה יותר. גם בנושא הזה חשוב להתייעץ עם אנשי מקצוע המכירים את התחום. אפשר למצוא את האיזון היעיל בין גודל לבין תועלת וכך לחסוך בהוצאות התקנה ותחזוקה.

טווח מחירים

באופן כללי ניתן לומר כי המחיר של התקנת סוככים להצללת החצר, הגינה, החלון, המרפסת או הגג מתחיל מ-750 ש"ח עבור צורת הפעלה ידנית, ומגיע עד 10,000 ש"ח עבור סוכך זרועות מצולב בצורת הפעלה חשמלית.

פער המחירים הזה נובע מכל הגורמים שהוזכרו אך הוא מושפע גם מהמקצועיות של המתקין והאמינות שלו. לא משנה איזה סוכך בוחרים להתקין, רצוי לקבל המלצות על חברות העוסקות בתחום ולוודא כי ההתקנה מתבצעת על הצד הטוב ביותר ובאופן מקצועי.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן