כמה עולה התקנה של פרקטים בחדר השינה?

פרקטים בחדר השינה

הגעתם למסקנה, שהריצוף המשולם עבור חדר השינה שלכם, יהיה פרקט. אין ספק כי פרקטים מהווים ריצוף מועדף לחדר הישנה. הם יוצרים חלל אינטימי יותר, נעים יותר, עם תחושה טבעית יותר ואיזה חדר אם כן יהיה מושלם יותר לתחושות כאלה, יותר מאשר חדר השינה שלנו? אם כן, מדובר על חדר בעל היבטים חשובים מאד, והריצוף הוא בהתאם. אולם, מה ישפיע על המחיר הסופי של הפרקטים? הנה כמה פרמטרים שישפיעו על מחירי ההתקנה של הפרקטים בחדר השינה שלכם:

כך תתמחרו את מחירי ההתקנה

  • על איזה פרקט מדובר? – קודם כל עולה השאלה איזה פרקטים אתם בכלל תרצו להתקין בחדר השינה שלכם. כמובן שפרקט הלמינציה זול יותר מאשר פרקט עץ טבעי ובתוך קטגוריית העץ הטבעי, אין ספק שעץ מלא יהיה יקר יותר מעץ בשכבות. שימו לב שיש מקרים שבהם לא כדאי לבחרו באופציות הזולות ביותר: פרקט למינציה תוצרת סין הוא זול מאד לחדר השינה שלכם, אבל הוא עלול לא להיות עמיד דיו, ורצוי לבחור בפרקטים מתוצרת אירופה, אם בחרתם בלמינציה.

  • האם נדרשות הכנות מיוחדות? – יש חדרי שינה שהם מושלמים להתקנה של פרקטים מכל סוג שהוא. אבל יש חדרי שינה שידרשו עבודה רבה יותר מצד המתקינים. למשל אם צריך להסיר ריצוף קודם, אם צריך להתקין סף לדלת כדי שזה לא יפגע בפרקט, אם צריך לבצע הדבקה של PVC לריצוף, וכיו"ב. כל אלו היבטים שיש לשקלל אותם בטרם העבודה מתחילה, ולהתייעץ עם האדם אשר יתקין את הפרקטים שלכם. ככל שיש יותר משימות והכנות כך כמובן שהמחיר יעלה.

  • גודל חדר הישנה ברוב המקרים, כשאתם תפנו לשירותי התקנת פרקטים, יסבירו לכם שהמחיר הוא לפי מ"ר. כלומר ככל שחדר השינה שלכם גדול יותר, כך כמובן שהמחיר הסופי של ההתקנה תעלה, ויש לבצע את החישוב מראש.

פרקטים בחדר השינה קטיפ

קשה כאמור לשקלל מה יהיה המחיר המדויק בלי שיש לנו את הנתונים עליכם. אתם צריכים לקחת בחשבון את כל הנתונים המחיר יכול לנוע בין 1,000 ש"ח בלבד ויכול להגיע גם ל10 אלף ש"ח בחלק מהמקרים.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן