כמה עולה התקנת דלתות כניסה אלומיניום?

דלתות כניסה אלומיניום

מדוע כדאי לנו לבחור בדלתות כניסה עשויות מתכת איכותית – אלומיניום?

בשביל להבין מדוע כדאי לנו לבחור בדלתות כניסה אלומיניום על פני אפשרויות אחרות בתחום דלתות הכניסה, חשוב להבין קודם כל את תפקידה של דלת הכניסה בחיי היום יום שלנו. ובכן, דלת הכניסה היא בסופו של דבר מערך האבטחה הראשון בבית שלנו, שחוצץ בין הבית לבין הרחוב שמחוצה לו – ובאותה נשימה היא גם משחקת תפקיד משפיע ברושם הראשוני שהדלת שלנו משרה על האורחים שלנו ואפילו עלינו עצמנו, בכל פעם שאנחנו נכנסים לבית שלנו. כעת, חשוב גם להבין כי האלומיניום הוא חומר מתכתי אסתטי, מודרני ובעיקר חזק ובטיחותי במיוחד, שגם כאשר אנחנו מעצבים ומשנים אותו הוא לא מאבד מאיכותו ועוצמתו, וכך הוא הופך לחומר איכותי במיוחד עבור דלתות כניסה, ונבין בדיוק כמה זה עולה לנו.

כמה עולה לנו התקנה של דלתות כניסה אלומיניום, ומהם המחירים השונים בתחום זה?

  • כמה עולה דלת אלומיניום? המחיר של דלת אלומיניום פשוטה עבור הבית שלנו הוא מחיר שנע בין 2,500 ל-3,500 ₪דלתות כניסה אלומיניום עבור דלת פשוטה בממדים של 90/210 ס"מ. ממדים אלה הם אמנם הסטנדרטים בכל מה שנוגע לדלת פשוטה של כניסה לחדר, אך לא תמיד הם מתאימים לדלת כניסה לבניין, וגם עיצוב הדלת הפשוטה לא תמיד יתאים לחזון העיצובי שלנו בכל מה שנוגע לכניסה לבית שלנו.
  • אפשרויות אחרות – אפשרות מתקדמת יותר גם היא בממדים 90/210, אך היא מערכת גם פרופיל בלגי – ודלת שכזו תעלה לנו 3,200-4,000 ₪ בממוצע. כאשר אנחנו מסתכלים על דלתות כניסה אלומיניום כפולות ואיכותיות, טווח המחירים הממוצע הוא 6,000-8,000 ₪, כאשר כמובן שכל המחירים שציינו כוללים גם את התקנת הדלת עצמה.

כאשר אנחנו בוחרים בדלתות מאלומיניום, אנחנו משלבים בין בטיחות לעיצוב בבית שלנו

דלתות כניסה אלומיניום מוכיחות עצמם, עם כל שנה שעוברת, כאופציה איכותית במיוחד עבור דלתות כניסה לבניינים משותפים ולבתים פרטיים גם יחד. בכל מה שנוגע לשילוב בין בטיחות של דלת כניסה יציבה וחזקה ובין עיצוב איכותי ומודרני של דלת כניסה, אין מתחרה לדלתות האלומיניום.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן